Skip to main content

mijn abonnement is meer dan een week geleden overgegaan naar glasvezel. het werkt prima zonder problemen. ik probeer de snelheid in mijn kpn te veranderen maar dat lukt niet, het zegt dat ik een bestelling in behandeling heb. mijn bestelling is echter voltooid. ik heb de klantenservice gebeld en ze zeiden dat ze de snelheid ook niet kunnen veranderen om dezelfde redenen. wat kan ik doen om dit probleem op te lossen? 

Gebruikt je het modem van KPN? Experiabox? KPN Box? Heb je die al een keer herstart? Misschien gereset? 

Ik heb een box 12 modem. Ik heb hem gereset. Er is geen probleem met de verbinding. Het probleem is dat kpn denkt dat mijn abonnement nog niet is geactiveerd. Ik heb 3 e-mailherinneringen ontvangen om mijn modem aan te sluiten, maar hij is al verbonden en werkt. En ik kan de snelheid niet wijzigen vanwege het activeringsprobleem.

Hi en welkom in onze community @Waseemabdul!

Wat leuk dat je nu glasvezel hebt, en dat je je snelheid wilt aanpassen. Ik lees alleen dat dat niet lukte. Ben je intussen verder gekomen? 

Inderdaad: Gewoonlijk moet het resetten van je modem het oplossen, omdat je modem dan opnieuw verbinding met ons netwerk maakt. Dan wordt de openstaande order automatisch afgerond. Als het nog onveranderd is, hoe heb je je modem gereset? Voor de zekerheid, als je 't op deze manier doet, moet het goed komen:

ja het werkte bedankt

Reageer