Skip to main content

ik heb 3 browsers geprobeerd maar kom niet in de modem wie weet de oplossing

ik heb kpn 12 box

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

kan niet inlogggen op mijn kpn box 12 ik heb edge en google en fire fox geprobeert maar lukt niet 

krijg nu de volgende melding . Uheeft een onjuist gebruikers ID ingevoerd . na keer verkeerde inloggegevens ingevoerd te hebben  kunt u de modem niet meer gebruiken . hoe gaan wij dit oplossen 

m.vr.gr. bertus


Hallo @19bertus via https://192.168.2.254 moet het lukken, veiligheidswaarschuwingen kun je negeren en doorheen enteren.

 


kan niet inlogggen op mijn kpn box 12 ik heb edge en google en fire fox geprobeert maar lukt niet 

krijg nu de volgende melding . Uheeft een onjuist gebruikers ID ingevoerd . na5 keer verkeerde inloggegevens ingevoerd te hebben  kunt u de modem niet meer gebruiken . hoe gaan wij dit oplossen 

m.vr.gr. bertus

 


Hallo @19bertus even bellen met 0800 0402 als je geen diensten meer hebt 24/7 bereikbaar, anders vanaf morgen 8.00 uur weer.

 


Hoi @19bertus, vervelend dat het voor jou niet lukt om in te loggen. In onze Kennisbank hebben we een artikel die je hierbij kan helpen: Inloggen webinterface KPN Box 12. Daar worden in het gele vlak meerdere tips gegeven voor als het niet lukt.

Lukt het daarmee?


ik denk nu dat ik de techniesse diens van kpn maar eens moet bellen misschien weten die een oplossing

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic. Het is niet nodig om een tweede topic over hetzelfde aan te maken


We hebben je bericht samengevoegd met je bestaande topic @19bertus, het is niet handig om een nieuw topic aan te maken als je er al een hebt. Door het centraal te houden blijft het overzichtelijker voor iedereen. Heb je alle hierboven dingen geprobeerd? Vergeet niet dat wij niet zien wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt.