Skip to main content
Beantwoord

Ik kan niet met mijn mobiele telefoon inloggen op mijn thuisnetwerk, omdat het wachtwoord fout is.

• May 20, 2020
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik ben het wachtwoord van mijn thuisnetwerk kwijt. Ik kan het nergens vinden.

Beste antwoord door Susan_

Hi @h.kassenberg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wachtwoord kan je inderdaad vinden op je Experia Box. Dit is zo wanneer je nog nooit de netwerknaam of het wachtwoord hebt aangepast trouwens! Anders is het het wachtwoord wat je zelf ingesteld hebt. Weet je die niet meer? Dan moet je jouw Experia Box even resetten. Alles wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen, en dan geldt weer: wachtwoord kan je vinden op de sticker op de Experia Box.

Ik hoor graag of je hier nog (andere) vragen over hebt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Topper
  • May 20, 2020

Ik zit me af te vragen, waar ik het juiste wachtwoord van het thuisnetwerk moet zoeken. Als ik met mijn mobiele telefoon probeer in te loggen, lukt dit niet, omdat het wachtwoord fout is. Wat is het juiste wachtwoord?

• May 20, 2020

Dat kun je vinden achter op de router. (Experiabox)

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2020

Hi @h.kassenberg, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Het wachtwoord kan je inderdaad vinden op je Experia Box. Dit is zo wanneer je nog nooit de netwerknaam of het wachtwoord hebt aangepast trouwens! Anders is het het wachtwoord wat je zelf ingesteld hebt. Weet je die niet meer? Dan moet je jouw Experia Box even resetten. Alles wordt dan teruggezet naar de fabrieksinstellingen, en dan geldt weer: wachtwoord kan je vinden op de sticker op de Experia Box.

Ik hoor graag of je hier nog (andere) vragen over hebt!