Skip to main content

ik kan sinds enige tijd geen enkele site van blogspot.com meer openen. Op mijn Ipad, Safari, krijg ik de melding ‘server onvindbaar’, op mijn pc, Chrome: DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN.

Mijn eigen blogspot, voor mij dus niet bereikbaar, meldt voor anderen ‘NET: ERR_COMMON_NAME_INVALID. Ik heb niets aan welke instelling op mijn KPN 12 dan ook veranderd, het is enige tijd geleden zo maar gebeurd. Hoe krijg ik blogspot weer zichtbaar?

Dan heeft u het malware filter van KPN aan staan. Blogspot word door het filter van KPN gezien als domein waar malware op staat.


Dank, Nick83, voor dit heldere antwoord. Weet u ook wat ik daaraan kan doen (en hoe?), zonder andere websites te verstoren? Ik had overigens vorig jaar geen problemen.

Maar mijn dochter (Ziggo) krijgt bij mijn blogspotwebsite ook zo'n melding als hierboven. Bij andere blogspots niet..


U kunt het malware filter uitzetten. Dan is blogspot weer bereikbaar. 


Ik ben op zoek gegaan naar het malware filter. Ik krijg dan de optie om het aan te zetten. Ik heb bij mijn weten het filter ook nooit zelf aan gezet...


Het werkt weer!! Dank!


Goedmorgen! Ik had ook even gemaild naar aanleiding van jullie berichten en er ging inderdaad iets mis. Volgens mijn collega's zou alles weer moeten werken. Kunnen jullie dat bevestigen? Als ik de linkjes open werkt het weer namelijk. 


Reageer