Skip to main content

Voor mijn werk, werk ik in een beveiligde omgeving. Vandaag werd ik er plotseling uitgegooid en IT heeft al meegekeken op mijn computer , daar is niets vreemds te vinden. Via de kabel en op WiFi kan ik die specifieke site niet op, maar op mijn telefoon via 4g pakt ie de site wel. Dus het lijkt toch aan het kpn kastje te liggen. Ik heb al 40 min met jullie gebeld maar de medewerker daar had geen oplossing.

 

iemand een idee waar dit mee te maken kan hebben? Ik heb nooit eerder problemen gehad en voor mijn werk heb ik het nodig om erin te kunnen 

Je bent niet de enige! Bijv. https://xs4all.nl is een duidelijk voorbeeld van een website die niet benaderbaar is via de internetverbinding van KPN. Zodra ik naar 4G van T-mobile switch staat die website meteen op m'n scherm.

Klinkt als ergens een defecte/verkeerd ingestelde router bij KPN...


Je bent niet de enige! Bijv. https://xs4all.nl is een duidelijk voorbeeld van een website die niet benaderbaar is via de internetverbinding van KPN. Zodra ik naar 4G van T-mobile switch staat die website meteen op m'n scherm.

Klinkt als ergens een defecte/verkeerd ingestelde router bij KPN...

Oh heeft u dat ook sinds vanavond ? Ik was namelijk gewoon aan het werk en het begon bij mij rond half 7 vanavond en het werkt nog steeds niet. Maar met 4g op mijn mobiel kan ik dus wel op die site 


Hier hetzelfde probleem, sinds vandaag zijn er meerdere websites waar ik opeens niet meer op kan komen (bijv buienradar, KPN chat, etc). Ik heb ook al verschillende browsers geprobeerd en ook de wifi getest op mijn mobiel, maar op geen enkele manier kan ik die specifieke websites bezoeken. Maar ik kan ze nog wel bereiken via mijn mobiele KPN 4G verbinding, dus ze zijn wel bereikbaar. Ook heeft in mijn geval alles resetten niet mogen baten.

Ik hoop wel dat het snel opgelost kan worden, want ik kan nu ook bepaalde websites niet bereiken die ik nodig heb voor mijn werk.


Je bent niet de enige! Bijv. https://xs4all.nl is een duidelijk voorbeeld van een website die niet benaderbaar is via de internetverbinding van KPN. Zodra ik naar 4G van T-mobile switch staat die website meteen op m'n scherm.

Klinkt als ergens een defecte/verkeerd ingestelde router bij KPN...

Oh heeft u dat ook sinds vanavond ? Ik was namelijk gewoon aan het werk en het begon bij mij rond half 7 vanavond en het werkt nog steeds niet. Maar met 4g op mijn mobiel kan ik dus wel op die site 

Ik was gewoon iets aan het zoeken met Google, die opeens geen antwoord meer gaf. Remote werken werkt bij mij op dit moment ook niet meer.

Het probleem zit duidelijk aan de KPN-kant, dus ga vooral niet zelf rommelen met modem- of computerinstellingen! ;-)


Ah!! Jullie hebben er dus ook last van, IT kon al niets vinden. Maar raar dat kpn aan de telefoon zegt dat het probleem niet bij hen ligt als duidelijk meerdere mensen dit probleem hebben. 
 

begon het bij jullie ook vandaag? 


Ik merk ook dat er sinds vandaag meerdere sites thuis via KPN internet een server timeout geven, terwijl deze wel gewoon werken via Vodafone 4G.


Opgelost bij mij, zojuist, per minuten geleden.


Ah!! Jullie hebben er dus ook last van, IT kon al niets vinden. Maar raar dat kpn aan de telefoon zegt dat het probleem niet bij hen ligt als duidelijk meerdere mensen dit probleem hebben. 
 

begon het bij jullie ook vandaag? 

Aan de telefoon wordt netjes een standaard script afgelopen, omdat ze intern kennelijk niet geïnformeerd zijn van dit soort problemen.

Maar probeer het nu nog eens? Zojuist kwam ik overal weer op! :-)


ik had het ook ineens na het eten. 

maar het werd ook steeds beroerder. 

maar als ik een speedtest deed was alles gewoon in orde. 

ik had op mijn playstation op een gegeven moment ook last dat ik niet meer in playstation network kon komen. 

en rond 22:30 leek alles weer beter te worden. 


Ah!! Jullie hebben er dus ook last van, IT kon al niets vinden. Maar raar dat kpn aan de telefoon zegt dat het probleem niet bij hen ligt als duidelijk meerdere mensen dit probleem hebben. 
 

begon het bij jullie ook vandaag? 

Aan de telefoon wordt netjes een standaard script afgelopen, omdat ze intern kennelijk niet geïnformeerd zijn van dit soort problemen.

Maar probeer het nu nog eens? Zojuist kwam ik overal weer op! :-)

Ik lees jullie berichtjes toevallig net en meteen geprobeerd. Hij doet het inderdaad weer! Gelukkig , dan kan ik weer werken haha. Toch lastig dat thuis werken als iets het niet goed doetÂ