Skip to main content

ik krijg een mail met noreply met de mededeling dat we de de nieuwe modem moeten aansluiten.

ik heb een monteur besteld voor 18 december. loopt deze mail en mijn afspraak langs elkaar heen en wat is de toekomst????? morgen, overmorgen……..

ik kan niet bellen vanuit het buitenland en ik kan geen mails sturen dus dan deze optie. ik kan alleen met whatsapp bellen of berichten sturen. 

 
 

Aansluiten is zo gebeurd
Wacht niet te lang, want je huidige netwerk zetten we in de toekomst uit. Dus je hebt deze glasvezelverbinding nodig om te blijven internetten, tv-kijken en/of bellen. Sluit je modem makkelijk aan met ons handige stappenplan.

Hallo @nine2023 ,

Je bent nu in het buitenland, dus voor nu maakt het allemaal niet uit. Probeer het modem te installeren als je thuis bent. Is niet zo moeilijk…. Lukt dat toch niet? Dan kan de monteur dat op 18 december voor je doen. En zo snel zal het oude netwerk niet uitgezet worden…. 


hallo Noordzee,

Ik kan nu toch niet handelen. als het idd niet zo moeilijk is toch zelf eerst proberen. bedankt voor je reactie


Graag gedaan. Vergeet niet om de afspraak met de monteur af te zeggen via 0800-0402 als het je zelf is gelukt. Want anders betaal je voorrijkosten.Â