Skip to main content

Ik kreeg een brief waarin wordt aangekondigd dat mijn internetsnelheid van 100 naar 200 Mbit zal gaan (XS4ALL Smart) zonder prijsverhoging. Dat zal dan ergens deze maand gebeuren en per email bevestigd worden.

Laat even weten wie de upgrade al heeft gehad. En ik ben benieuwd wat de snelheden worden van de overige XS4ALL abonnementen.

Goedemiddag allen!
In December en Januari worden er XS4all klanten benaderd waarvoor de snelheid wordt verhoogd.
Deze krijgen hierover een brief en e-mail.

Ik heb geen mail gehad

Dit aanbod geldt alleen voor de klanten die hiervoor zijn aangeschreven. Als je dus geen brief of e-mail gehad hebt geldt dit dus helaas niet voor jou.

Zijn er voorwaarden aan deze wijziging?

Dit aanbod geldt zolang je je abonnement niet wijzigt, mocht je je abonnement toch wijzigen zal de snelheid veranderen naar de snelheid die bij dat abonnement hoort.

Mijn internet is niet sneller geworden

Heb je de snelheidsverhoging gehad maar is je internet niet sneller geworden? Herstart dan je modem. Lost dat het niet op, dan kun je het beste even met ons bellen.

Heb je verder nog vragen hierover?
Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66.
We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

Meer informatie over XS4all bij KPN kun je vinden in ons topic:


Zojuist de Email gehad. 

 

Beste XS4ALL-klant,

Binnen 7 dagen verhogen we uw internetsnelheid naar maximaal 200 Mbit/s

U heeft op dit moment een internetabonnement met een snelheid van maximaal 100 Mbit/s. Binnen 7 dagen verhogen we de internetsnelheid voor u naar maximaal 200 Mbit/s. Cadeautje van ons!

 

 

Hogere snelheid, geen extra kosten

Uw abonnement en de looptijd van uw contract blijven hetzelfde. U hoeft niets te doen. De snelheidsverhoging ziet u straks terug op de factuur, met dezelfde prijs die u nu al betaalt.

U krijgt binnen 7 dagen een bevestigingsmail

Nadat u de bevestigingsmail heeft ontvangen is uw internetsnelheid verhoogd. Is uw internet niet sneller? Herstart dan uw modem.

 

Vragen mag altijd

Heeft u vragen? Bel dan met onze Klantenservice. Bereikbaar op 020-398 76 66 (lokale gesprekskosten) van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 20.00 uur, op zaterdag tussen 10.00 en 17.00 uur.

Met vriendelijke groet,

………………...
Directeur Klantenservice


Goedemiddag allen!
In December en Januari worden er XS4all klanten benaderd waarvoor de snelheid wordt verhoogd.
Deze krijgen hierover een brief en e-mail.

Ik heb geen mail gehad

Dit aanbod geldt alleen voor de klanten die hiervoor zijn aangeschreven. Als je dus geen brief of e-mail gehad hebt geldt dit dus helaas niet voor jou.

Zijn er voorwaarden aan deze wijziging?

Dit aanbod geldt zolang je je abonnement niet wijzigt, mocht je je abonnement toch wijzigen zal de snelheid veranderen naar de snelheid die bij dat abonnement hoort.

Mijn internet is niet sneller geworden

Heb je de snelheidsverhoging gehad maar is je internet niet sneller geworden? Herstart dan je modem. Lost dat het niet op, dan kun je het beste even met ons bellen.

Heb je verder nog vragen hierover?
Neem dan contact met op via telefoonnummer 020 398 76 66.
We zijn iedere werkdag bereikbaar tussen 08.00 - 20.00 uur en op zaterdag tussen 10.00 - 17.00 uur.

Meer informatie over XS4all bij KPN kun je vinden in ons topic:

En klanten die 5 weken geleden een brief hebben gehad, maar nog steeds geen mail hebben gehad dat de snelheid is omgezet, wat moeten die doen?


Die zullen dan ook wel een email krijgen toch. Ik had de brief  ook de eerste week van december in de bus.


Geen mail, geen brief. En al meer dan 25 jaar klant bij xs4all.

Balen.


Die zullen dan ook wel een email krijgen toch. Ik had de brief  ook de eerste week van december in de bus.

Net een mail gehad met excuses, xs4all had problemen met de update, en de mededeling dat het van de week gebeurt. Ook krijg ik dan weer een mailtje,nadat de verhoging gedaan is en ik misschien de modem/router moet resetten.


Geen mail, geen brief. En al meer dan 25 jaar klant bij xs4all.

Balen.

Wat let je om in plaats van hier te klagen een berichtje te sturen naar XS4all wanneer jij aan de beurt bent?

 


Niets, en dat ga ik ook doen. Ik ga bellen, maar ik wacht nog een paar dagen.

 


Niets, en dat ga ik ook doen. Ik ga bellen, maar ik wacht nog een paar dagen.

 

Of je gebruikt het klachten formulier van XS4all, heb je het antwoord zwart op wit.


Of ik nu het antwoord door de telefoon krijg, of zwart op wit maakt ook weinig uit.

Ik baal nog steeds dan, en ga echt geen rechtszaak beginnen.


Snelheid is vannacht al verhoogd.


Vandaag ook verhoogd , gister email gehad.

Hier de resultaten, gemeten via Ookla.

Ik had een 100/100 abo.

120 Mbps Down

149 Mbps Up

 

Nu 200/200 abo 

203.65 Mbps Down

242.65 Mbps Up

 

Ik ben er happy mee. 

 


Niets, en dat ga ik ook doen. Ik ga bellen, maar ik wacht nog een paar dagen.

 

Heb je nog een reactie gehad van XS4ALL? Hier dezelfde situatie, meer dan 20 jaar abonnee maar geen brief of e-mail ontvangen.


Bijzonder beleid. Sommige XS4ALL klanten met 100Mb hebben een gratis upgrade gehad de afgelopen maanden, anderen met 100Mb niet. Niet heel netjes naar je klanten. Je hebt nu dus klanten die hetzelfde betalen voor een andere snelheid. Wanneer worden alle klanten gelijk getrokken of houden jullie deze verschillen met een reden in stand? 


 

Niets, en dat ga ik ook doen. Ik ga bellen, maar ik wacht nog een paar dagen.

 

Heb je nog een reactie gehad van XS4ALL? Hier dezelfde situatie, meer dan 20 jaar abonnee maar geen brief of e-mail ontvangen.

Wat ik begrepen heb gaat het om klanten die al minstens 10 jaar hetzelfde abonnement hebben, dus zelf nooit iets veranderd hebben. Ik heb sinds 2013 glasvezel, ik ben met 50 Mbit begonnen, heb al 2 gratis upgrades gehad die iedereen kreeg, en nu dus deze laatste van 200 naar 1000. Ik ben voorlopig tevreden en ga rustig wachten op de gratis upgrade naar 4 Gbit.😀 (Zou ik dan weer 10 jaar moeten wachten???).

 


 

Vandaag ook verhoogd , gister email gehad.

Hier de resultaten, gemeten via Ookla.

Ik had een 100/100 abo.

120 Mbps Down

149 Mbps Up

 

Nu 200/200 abo 

203.65 Mbps Down

242.65 Mbps Up

 

Ik ben er happy mee. 

 

Ik had met het 200 abonnement altijd tussen de 200-210 down, en soms wel tot 300 up. Ik ben vorige week omgezet naar 1000 Mbit. Ik kwam eerst maar tot 500-600 Mbit, maar dat bleek aan de verouderde router te liggen. Ik heb nu de Fritzbox 7590AX gekregen, en haal nu 980 Mbit up en down. Ook de snelheden van de wifi zijn door de nieuwe router stukken verbeterd.

Zo'n hoge snelheid is soms wel een vreemde gewaarwording. Ik downloadde deze week een update van een programma, en ik zag geen beweging van het download-icon van Firefox. Ik dacht: doet hij nou niks, maar het bestand was al gedownload voor ik naar het icon kon lijken. Ik download ook veel grote videobestanden, en de meeste sites gaan niet verder dan 500-600 Mbit, maar ik heb er ook al 1 waar ik wel met de volle snelheid kan downloaden. Een 32 GB bestand was in minder dan 10 minuten gedownload.

Ik ben in 2013 met het 50 Mbit abonnement begonnen, dat kostte toen geloof ik 54 euro; door alle prijsverhogingen betaal ik nu 69 euro per maand. Er zijn in die 10 jaar 2 ‘gratis’ upgrades voor iedereen geweest, eerst naar 100 en toen naar 200 Mbit. Ik heb begrepen dat de upgrade van dit jaar niet voor alle klanten geldt. Ik vermoed dat er veel XS4All klanten naar andere aanbieders zijn overgestapt, zoals Freedom Internet, en dat ze deze upgrade als een soort klantbehoud-actie doen.

 


 

Niets, en dat ga ik ook doen. Ik ga bellen, maar ik wacht nog een paar dagen.

 

Heb je nog een reactie gehad van XS4ALL? Hier dezelfde situatie, meer dan 20 jaar abonnee maar geen brief of e-mail ontvangen.

Wat ik begrepen heb gaat het om klanten die al minstens 10 jaar hetzelfde abonnement hebben, dus zelf nooit iets veranderd hebben. Ik heb sinds 2013 glasvezel, ik ben met 50 Mbit begonnen, heb al 2 gratis upgrades gehad die iedereen kreeg, en nu dus deze laatste van 200 naar 1000. Ik ben voorlopig tevreden en ga rustig wachten op de gratis upgrade naar 4 Gbit.😀 (Zou ik dan weer 10 jaar moeten wachten???).

 

Hmmm … Een familielid heeft pas 5 jaar XS4ALL en is vorige maand in snelheid verhoogd van 50Mb naar 100Mb en betaalt nog voor 50Mb. Ik heb 9 jaar XS4ALL, betaal voor 100Mb en heb al jaren 100Mb. Beetje vreemde klantenbinding, toch?Â