Skip to main content

Ik heb een glaswezelinternet abonnement van 200 mbps, maar altijd heb ik een slechte internet van 20 mbps en altijd wifi meniger geprobeerd maar soms wordt slechter en krijg ik 18 mb en soms wordt het 60 of 80 mb, en moest ik de ruiter uit en aan doen en soms komt goed en vaak niet. 

Wat is de oplossing voor dat?

Heeft u bekabeld wel de juiste snelheid? 


Het belangrijk voor mij de wifi snelheid, en ik snap het wel dat hij lager dan de 200 mb ,maar geen 20mb.

Tv is wel met kabel verbind, maar hij stopt soms en regeert niet vooral op YouTube door het slechte internet. 

 


Dat is geen antwoord op mijn vraag. Het is heel belangrijk om te weten of het überhaupt wel binnen komt. 


Hallo @Mazen Alabasi , @Nick83 vraagt welke snelheid je bekabeld meet, draadloos meten is zinloos.

 


Hoi @Mazen Alabasi, welkom bij ons op het forum. Ik ben ook benieuwd welke snelheid je haalt als je het test met een bekabeld aangesloten apparaat. Het Wifi signaal gaat door de lucht en kan daardoor beïnvloed worden door omgevingsfactoren. Als je het met een kabel test weten we of het signaal wel goed aankomt.

Stel dat de snelheid via een kabel ook niet hoger is, dan kan er iets anders spelen en hoeven we ons niet specifiek op de Wifi te richten. Hou er rekening mee dat wij niet zien wat jij ziet, wij zien alleen wat jij in je berichten met ons deelt. Hoe meer informatie jij geeft, hoe meer wij mee kunnen denken,

Als de snelheid via de kabel wel goed is, kan je de Wifi Manager op onze site doen. Die helpt je met het Wifi netwerk.


Ik heb het met een kabel getest en de snelheid via de kabel wel goed is. Ik heb het probleem gevonden en dat komt door de wifi versterker die hij zwaak snelheid geeft. Het is opgelost .

Bedankt voor u reactie!

Gr, Mazen 


Ah, goed om te lezen dat het is opgelost! Veel plezier met de volledige snelheid, als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden 🙂