Skip to main content

Hoi,

 

ik heb nu al zo’n 10 maanden internet van KPN en ik moet ontzettend vaak de modem resetten omdat internetverbinding slecht is of gewoon niks doet. Zowel wifi als bekabeld. Ik kan dan soms nog wel op youtube een video bekijken maar andere websites bezoeken kan dan ineens niet. Er zou dit jaar ook glasvezel aangelegd worden maar hier heb ik nog niks over gehoord en we naderen al het einde van het jaar. 
Ik hoop dat er een oplossing is want anders stap ik na het jaarcontract over op een andere provider.

 

Ik heb KPN Box 12b (als dit belangrijk is)

Dat klinkt niet best @MarcPost . Heb je daarvoor al een keer met de klantenservice over gesproken? Zij kunnen de lijn controleren namelijk. 


Hi en welkom hier @MarcPost.

Heb je op advies van Joep onze klantenservice al gesproken? Je bereikt ze gratis op 0800-0402. Via die weg kunnen mijn collega's je verbinding direct nakijken en zij helpen je verder. Dat is de snelste weg van contact en het handigs als je verbinding niet goed werkt.

Wat glasvezel betreft; op de website van Netwerk kan je de status op jouw adres nakijken. Netwerk is de tak van KPN die voor de aanleg van de glasvezelverbinding zorgt. Als je er niet uit komt op de site, kan je contact met hen opnemen voor meer informatie. 


Reageer