Skip to main content

Goede morgen. 

Na een reset van mijn kpn 12 modem ervaar ik met mijn Samsung flip 4 wat problemen. Er komt op de wifi geen mail meer binnen en bepaalde apps openen niet meer. Mijn man heeft een iPhone en heeft nergens last van. Wie heeft hier nog meer last van en wat kan ik er aan doen?

Hi @Gooimeer en welkom bij de KPN Community! 

Ik heb hetzelfde toestel (goede keuze dus!) en ik ervaar geen problemen via mijn wifi, dus ik ben benieuwd: is de Flip 4 al eens opnieuw opgestart sinds dit speelt? 

Zo ja, wat gebeurt er dan als de apps geopend worden. Krijg je een foutmelding te zien? 
Komt de mail nog wel binnen als je naar de webmail gaat op je Flip 4?


Ik heb het toestel al meerdere keren opnieuw opgestart en het modem ook. Ik krijg inderdaad dar de app dan geen verbinding kan maken. Zet ik mijn wifi uit dan opent hij alles wel


Check, alleen via de wifi dus. Wat als je de tips in dit topic probeert? Deze op uit zetten dus: 

 

Als extra tip: een link over hoe je kunt inloggen op de Box 12.


Ja dat heb ik gedaan maar mijn modem slaat de aanpassingen niet op en de ipv6 kunnen wij op onze modem niet uitzetten die staat er niet bij


Hmm, je hebt de Box 12, deze ziet er dus zo uit? 

Gebruik je ook wifi versterkers? Zo ja, welke?

Zou je ook eens willen kijken of het instellen van een 2,4 Ghz wifi netwerk lukt en of je dan wel mails binnen krijgt? 


Ja deze box heb ik en 2 wifi versterkers

 


Heb net telefonisch contact gehad met jou collega en die weet het ook niet meer. Heeft modem weer gereset maar heeft niet geholpen.  Ik kreeg nog als tip om de wifi6 uit te zetten maar dat lukt ons ook niet Het modem slaat het niet op. Ik weet het nu ook niet meer. Kan het aan het modem liggen?


Bij mijn zoon kmet dezelfde modem en ook wifi 6 doet hij het gewoon. 


2.4 Ghz staat aan


Mischien is het een idee dat we eens een andere modem proberen?


Heeft uw man op de iPhone precies hetzelfde emailadres ingesteld als dat u op de Samsung gebruikt?

Kunt u via webmail wel inloggen om de mail te lezen?

https://webmail.kpnmail.nl/mail/logon.asp


Ja wij hebben beide dezelfde mail


En heeft u webmail geprobeerd? 


Het is een hotmail.mail.adres


Ok.

En u gebruikt de Outlook app van Microsoft? 

 


Jazeker en ik heb voor mijn werk nog een live mail adres ook via deze app.

 


Goede morgen vannacht is er een wonder gebeurd. Alles werkt opeens weer na 4 weken. Heel raar want ik heb niets gedaan. Maar ja ben blij dat het weer werkt!


Wat een toeval, maar wat fijn dat het weer werkt! Bedankt voor het terugkoppelen. 😄