Skip to main content

Ik wacht al 2 maanden op de aansluiting van mijn abonnement. Heb deze in juli afgesloten en vervolgens niets gehoord. KPN verwijst mij naar KPN Netwerk, maar daar krijg ik online de mededeling dat ik eerst een abonnement moet afsluiten...maar die heb ik dus al ruim twee maanden. De KPN medewerker kan niet meer doen dan een “ticket aanmaken”… maar dan krijg ik het volgende:

Bel ons terug
Bel ons gratis op 0800-020 15 57. Voer de code�***** in. Na het intoetsen herhalen wij deze code, zodat u het kunt controleren. Klopt de code? Kies dan optie 9. 

De cijfercode is niet leesbaar….kortom, wat een spijt van deze overstap!

Wie kan mij een tip geven om uit deze impasse te komen?!

Hallo @MHOV ,

Bel naar 0800-0402. Spreek in "storing" en blijf aan de lijn.  


Helaas…..uiteindelijk doorgestuurd naar Volker Wessel, de aannemer die de kabel moet aansluiten in de woning….maar die kan niks zonder ticket van KPN. Ze konden wel melden dat mijn gegevens niet goed waren doorgekomen...maar dat is geen nieuws. Dus weer terug bij af. Om gek van te worden.

 

Dank voor meedenken!


Annuleren en opnieuw bestellen.


Meestal bel ik tussen 5 en 10 keer voordat ik krijg wat ik bestel. Soms ga ik er dan rigoureus in, maar dan krijg je wel wat je zou willen.


Hi en welkom op ons forum @MHOV. Rot om te lezen dat het maken van jouw aansluiting niet zo soepel verloopt. Het kan in zulke gevallen inderdaad handiger zijn om even te bellen met onze klantenservice, zoals @Noordzee tipte. Via die weg heb je direct contact en kijken onze collega's meteen met je mee. Ik hoop dat je intussen via die weg verder gekomen bent.