Skip to main content

Ik wacht al een sinds eind 2022 maar officieel zijn we een contract aangegaan in Q1 2023. We hebben de overstapservice van KPN erbij genomen, wel zo “makkelijk”. Door een fout van de KPN hebben we GEEN internet en TV meer, ze waren mijn overstap vergeten te annuleren na een serie van 6 opzeggingen en even zoveel correcties hierop! Wij zijn de ENIGE van onze straat die ze hebben overgeslagen om het verdomde oranje kabeltje naar binnen te frommelen… De uitvoerder heeft zicht de afglopen periodes 2x aan de deur gemeld met de mededeling, ‘we komen eraan deze week’. Het hele team staat te scheppen en te boren als een gek, bij andere in de straat welliswaar verderop maar weer geen kabeltje bij ons naar binnen… We kijken noodgedwongen, met een zelf aangeschafde  Canaldigitaal abonnement en 100 GIG extra data tegoed als noodoplossing aangeboden door de KPN, zit een contract aan vast waar wij niet voor getekend hebben, TV op onze mobiel. Dit doen we nu een half jaar want het zou in orde komen in Q1 van 2024! Een team manager van de graaf en boor team is nog netjes aan de deur geweest, “we komen deze week het aanleggen meneer”. Team manager weg, graafploeg weg en we staan, bij nabellen, op de lijst voor een eerstvolgende aansluitmoment; Q1 2025!!! We gaan dus weg bij KPN dat mag duidelijk zijn. Niet dat ze daar van wakker liggen, ze horen niets anders bij de diverse servicelijnen ...

Vervelende situatie, ik hoop dat het toch sneller opgelost kan worden voor je.
Het beste is een klacht indienen bij KPN Netwerk, op dit forum kunnen ze er niks mee.
KPN Netwerk en het provider deel zijn twee verschillende bedrijven.

Je kan de klacht hier indienen: https://netwerk.kpn.com/klacht-indienen/


Goede morgen SaltyBart,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb zeven maanden geleden met hen aan de lijn gehangen en kreeg, alsof het een bandje was wat werd afgespeeld eentonig hetzelfde verhaal. Ik ben noodgedwongen stilzwijgend meegegaan met hun antwoord. Dit antwoord kreeg ik twee weken geleden wederom maar dan met een datum voor het jaar 2025. De klacht licht er nu net zo lang bij deze afdeling maar bij na bellen kreeg ik weer het menselijke bandje te horen. Het ergste is nog dat KPN heeft een duur abonnement afgesloten welke ik niet mee akkoord ben gegaan laat staan dat ik deze gebruik! Ze zijn weer terug in hun monopoly positie gesprongen van voor de ‘open markt’.


Is Ziggo beschikbaar? 


Hey Nick83,
Ja, deze is beschikbaar maar erg duur naar mijn mening. Wat ik begrepen heb is dat het hier niet bij blijft.. 


Hallo @Feriz, wat een verhaal. In deze situatie kan ik mijzelf goed voorstellen dat je bij KPN weg wil/weg gaat. Je kunt hierover het beste een klacht indienen. Mijn collega's zullen dan voor een oplossing contact met je opnemen., 


Hey Jeroen van de KPN,

De klachten liggen er al... Bij KPN Netwerk èn KPN. Ze sturen mij tussen de twee afdelingen heen en weer…

De situatie lijkt niet werkelijkheid, een Kafkaiaanse situatie en ondertussen hebben ze gebruik gemaakt van mijn emoties en zit ik vast aan een contract waar ik niet binnen de tijd op geparticipeerd heb…

Het zal niet veel uitmaken, zelfs vanmorgen gaf een medewerker nog aan dat ik tot het einde van dit jaar aan een contract vast zit terwijl ik er geen gebruik van maak 


Reageer