Skip to main content

Hoi,

Laatst is bij mij de glasvezelkabel naar binnen gebracht, maar er is geen NT-kastje geplaatst. Volgens KPN-netwerk zou ik gewoon kunnen bestellen bij KPN en zou een monteur van KPN een NT kastje komen aansluiten.

Vervolgens komt er geen afspraak met een monteur, na een belletje wordt er door KPN gezegd dat er geen signaal op de kabel staat tot 24 juni en ik moet het pakket verzetten na die datum (heb ik dus ook gedaan). Maar na een belletje naar KPN Netwerk wordt er echt beweerd dat er signaal op de kabel staat en dat KPN dit gewoon zou moeten kunnen doen.

Nog een keer terug gebeld en KPN zegt dat ze niks kunnen vanwege dat het systeem het niet toe laat, en ze kunnen niet bellen naar KPN netwerk om het te controleren.

Echt enorm jammer dit. Dat het systeem niet altijd even goed werkt kan ik snappen, maar dat ik als klant klem wordt gezet, en er verder geen communicatie tussen de twee bedrijven mogelijk is, is wel een beetje frustrerend.

Kan iemand dit goed in het systeem zetten?

 

Klinkt bekend. Ik wacht al een half jaar terwijl mijn glasvezel in februari 2021 al zou moeten werken 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

In de regel kan het wel vaker ruim een maand (of zelfs langer) duren voordat er diensten geleverd kunnen worden nadat de glasvezel naar binnen is gebracht en afgemeld.

Of meer dan een jaar. Dat is toch gewoon niet meer te verkopen? Waarom is het dan überhaupt mogelijk om wel een abonnement af te sluiten?


In de regel kan het wel vaker ruim een maand (of zelfs langer) duren voordat er diensten geleverd kunnen worden nadat de glasvezel naar binnen is gebracht en afgemeld.

Of meer dan een jaar. Dat is toch gewoon niet meer te verkopen? Waarom is het dan überhaupt mogelijk om wel een abonnement af te sluiten?

Daar kan ik niks over zeggen, ik weet niets van de casus en de kans is aanwezig dat hier heel iets anders aan de hand is dan wat er hier gaande is. Dan kan je beter een nieuw topic openen om te voorkomen dat dit topic gekaapt wordt.


@Avanrijn maar heeft u nu al die tijd geen verbinding? Of heeft u verbinding via de telefoonlijn? 


@Avanrijn maar heeft u nu al die tijd geen verbinding? Of heeft u verbinding via de telefoonlijn? 

Het betreft nieuwbouw opgeleverd in oktober 2020. Er is nooit koper aangelegd. Alleen ziggo 


@Avanrijn maar heeft u nu al die tijd geen verbinding? Of heeft u verbinding via de telefoonlijn? 

Het betreft nieuwbouw opgeleverd in oktober 2020. Er is nooit koper aangelegd. Alleen ziggo 

Ow... dan ... zit u nu toch wel bij Ziggo neem ik aan? 🤔


Welkom op het forum @Avanrijn, de aanleg van glasvezel heeft bij jou blijkbaar nogal wat voeten in de aarde! Ik weet niet wat de situatie precies is, aangezien er geen gegevens op je forumprofiel staan. Zou je die volledig in kunnen vullen en een seintje geven als je dat hebt gedaan, zodat we met je mee kunnen kijken?