Skip to main content
Beantwoord

Ik wil graag afspraak met monteur maken voor aansluiten diensten

• 16 augustus 2023
  • 6 reacties
  • 95 keer bekeken

Graag zou ik een afspraak willen maken met een monteur i.v.m. het aansluiten van de vernieuwde aanbieding die ik vandaag heb gekregen van Mariska,

Helaas kon zij de afspraak niet maken maar in de mail stond dat ik morgen de nieuwe producten in huis heb zodat ik op maandag 21 augustus 2023 na 10.00v uur een afspraak wil maken met de monteur.

met vriendelijke groet.

M.A. Klein

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Hermusje. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je geen bevestiging hebt gekregen over deze afspraak. Heb je deze afspraak online gemaakt? Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je nakijken of ik deze afspraak kan terugvinden in onze systemen. Ik hoor graag van je!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22719 reacties
  • 16 augustus 2023

@Hermusje maar waarom zou u een monteur nodig hebben? Het is letterlijk omruilen. Het is vakantietijd en een te kort aan monteurs dus reken maar op maar op minimaal 2 weken. En haal uw gegevens weg voor er misbruik van wordt gemaakt.  Dit is een openbaar forum. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 16 augustus 2023

Toch zal ik het op prijs stellen als de monteur langs kan komen

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 augustus 2023

Ik heb gisteren 16-8-2023 ook al een afspraak gemaakt maar nog steeds niks vernomen of de moteur komt op 21-8-2023 om 10.00 uur.

graag zie ik een bevestiging tegemoet.

met vriendelijke groet.

M.A. Klein

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 17 augustus 2023

U zult hier wel voor moeten betalen. Heeft de KPN medewerker dat al medegedeeld? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 17 augustus 2023

Dat weet ik en is geen probleem voor het geld dat Mariska mij heeft medegedeeld

voor 75,00 Euro

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • 17105 reacties
  • Antwoord
  • 19 augustus 2023

Hoi @Hermusje. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je geen bevestiging hebt gekregen over deze afspraak. Heb je deze afspraak online gemaakt? Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je nakijken of ik deze afspraak kan terugvinden in onze systemen. Ik hoor graag van je!