Skip to main content

Graag zou ik een afspraak willen maken met een monteur i.v.m. het aansluiten van de vernieuwde aanbieding die ik vandaag heb gekregen van Mariska,

Helaas kon zij de afspraak niet maken maar in de mail stond dat ik morgen de nieuwe producten in huis heb zodat ik op maandag 21 augustus 2023 na 10.00v uur een afspraak wil maken met de monteur.

 

met vriendelijke groet.

 

M.A. Klein

***

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

@Hermusje maar waarom zou u een monteur nodig hebben? Het is letterlijk omruilen. Het is vakantietijd en een te kort aan monteurs dus reken maar op maar op minimaal 2 weken. En haal uw gegevens weg voor er misbruik van wordt gemaakt.  Dit is een openbaar forum. 


Toch zal ik het op prijs stellen als de monteur langs kan komen


Ik heb gisteren 16-8-2023 ook al een afspraak gemaakt maar nog steeds niks vernomen of de moteur komt op 21-8-2023 om 10.00 uur.

graag zie ik een bevestiging tegemoet.

met vriendelijke groet.

 

M.A. Klein


U zult hier wel voor moeten betalen. Heeft de KPN medewerker dat al medegedeeld? 


Dat weet ik en is geen probleem voor het geld dat Mariska mij heeft medegedeeld

voor 75,00 Euro


Hoi @Hermusje. Welkom op het KPN Forum! Wat vreemd dat je geen bevestiging hebt gekregen over deze afspraak. Heb je deze afspraak online gemaakt? Wil je jouw naam, postcode en huisnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kan ik voor je nakijken of ik deze afspraak kan terugvinden in onze systemen. Ik hoor graag van je!