Skip to main content

Ik ben sinds kort geregistreerd op een site waarvan blijkbaar de database is gelekt waardoor een knul mijn (Internet Protocol) adres heeft en mij de hele nacht loopt te booten. Ik moet letterlijk alles doen met 5000ms, of hotspot.

 

Zou mijn IP verandert kunnen worden ik mijn bedrijf staat op het huidig adres geregistreerd en kan mijn werkzaamheden niet uitvoeren.

 

Ik wil ook graag weten wie die gene is en waarom hij dit doet is er hier een mogelijkheid voor, want dan kan ik dit meenemen bij mijn aangifte.

Hoi @Injesterr 
Je hebt het over je bedrijf, dus denk ik dat je het Zakelijk forum moet hebben.
Dit is het particuliere forum die heeft geen inzicht in de gegevens van het zakelijk forum.
 


Nee mn bedrijf staat ingeschreven op mijn adres ik heb geen zakelijke account


OK, dan ben je hier op het goede adres.
Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


OK, dan ben je hier op het goede adres.
Vul even je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 

Gedaan 


KPN wijzigt geen ip adressen. Dus ik denk dat je niet geholpen word...


Zou mijn IP verandert kunnen worden ik mijn bedrijf staat op het huidig adres geregistreerd en kan mijn werkzaamheden niet uitvoeren.

Nee, dat zal helaas niet gaan.

 

Ik wil ook graag weten wie die gene is en waarom hij dit doet is er hier een mogelijkheid voor, want dan kan ik dit meenemen bij mijn aangifte.

Dat is voor KPN niet te achterhalen. Dergelijke figuren "kopen" een DDoS aanval in het grijze circuit en die aanval wordt dan vanuit een wereldwijd botnet opgezet. De opdrachtgever blijft daarbij volledig anoniem.