Skip to main content
Beantwoord

Ik word maar niet aangesloten

  • 16 September 2024
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Goedemiddag! Help mij het probleem op te lossen. Ik had een contract bij KPN en daarna heb ik het uitgemaakt, maar ik ben een nieuw contract bij hen gaan sluiten en ik probeer een modem te installeren en wifi werkt niet. De telefoon en laptop zijn verbonden met wifi, maar er is geen internet. Hoe dit probleem op te lossen? Bedankt

Kan je wat meer vertellen over jouw aansluiting? Heb je glasvezel, of DSL via de telefoonlijn? En heeft KPN in de mail ook gemeld dat de aansluiting al werkt? Ikzelf moest nog enkele weken wachten.


Ja, ik heb glasvezel. En in de brief stond dat het abonnement op 16 september ingaat (screenshot uit een brief van KPN). Of moet ik nog even wachten?

 


Heeft u die "aparte email" ook ontvangen? 


Ja, ik heb glasvezel. En in de brief stond dat het abonnement op 16 september ingaat (screenshot uit een brief van KPN). Of moet ik nog even wachten?

 

Nee, er staat niet dat het abonnement op 16 september (vandaag) in gaat. Dat was jouw vraag, en na jouw aanvraag ging KPN controleren of dat haalbaar was. Heb je daar al een e-mail over gehad? 


Ja, ik begrijp het, er staat dat de meester op 19 september komt. Ik kreeg een brief met een klantnummer, kreeg een pincode voor tv . Waarschijnlijk zal het dan worden geïnstalleerd, ik dacht alleen dat de 16e dag eraan komt waarop je internet kunt gebruiken en de modem hebt geïnstalleerd, maar er is geen internet. Dus ik begrijp dat je op de meester moet wachten?


Hi @Olha Doroshchuk, welkom hier. 

Als ik het goed begrijp komt er een monteur op 19 september. Morgen dus. Dan moet hier inderdaad nog op wachten zodat hij de verbinding in orde kan maken. 


Reageer