Skip to main content
Antwoord

Ik word telefonisch lastig gevallen door KPN

• May 28, 2025
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik word constant gebeld door kpn. Nu door 5 verschillende nummers allemaal geblokkeerd maar niets helpt. 

Beste antwoord door RBxx

Hallo ​@Noes75 , door welke nummers word je gebeld?

Je vindt via de volgende link naar de KPN website een overzicht van alle telefoonnummers die KPN gebruikt voor haar verkoop en campagnes -> Met welk nummer bellen wij jou? | KPN.com

Binnen MijnKPN kan je via Privacy en personalisatie instellen hoe KPN jou mag benaderen. Stel daar jouw voorkeuren in per product. Via e-mail, sms, telefoon of via berichten in MijnKPN.

Ik heb daar mijn telefoonnummer lang geleden “uit” gezet en ben nog nooit gebeld.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • May 28, 2025

Door welke nummers ben je dan precies gebeld?

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 28, 2025

Hallo ​@Noes75 , door welke nummers word je gebeld?

Je vindt via de volgende link naar de KPN website een overzicht van alle telefoonnummers die KPN gebruikt voor haar verkoop en campagnes -> Met welk nummer bellen wij jou? | KPN.com

Binnen MijnKPN kan je via Privacy en personalisatie instellen hoe KPN jou mag benaderen. Stel daar jouw voorkeuren in per product. Via e-mail, sms, telefoon of via berichten in MijnKPN.

Ik heb daar mijn telefoonnummer lang geleden “uit” gezet en ben nog nooit gebeld.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Noes75, wat vervelend dat je lastig gevallen wordt! Op basis van de informatie die je geeft, kan ik niet beoordelen of het inderdaad om KPN gaat. Maar ​@RBxx geeft een link waar je dit kunt controleren. Ook geeft hij tips hoe je dit kunt voorkomen. Kom je er zo uit?