Ik kreeg op 24 augustus 2023 een brief (per post) met daarin het bericht dat binnen een maand mijn internetsnelheid omhoog zou gaan naar 100 mbps. (Momenteel heb ik 50mbps.) Volgens de brief is de verhoging gratis en hoef ik er zelf niets voor te doen. Ik zou nog een bevestigingsmail ontvangen.
Op 19 September 2023 kreeg ik een email van KPN (van campagne@kpn.com) waarin stond dat mijn verhoging naar 100 mbps binnen 7 dagen gerealiseerd zou worden. Na 7 dagen niks. Op 30 september heb ik een email gestuurd naar campagne@kpn.com. Geen response. Op vrijdag 6 oktober even gebeld met KPN Klantenservice. Een aardige dame zou het wel even uitzoeken en of ik even kon wachten. Na een half uur werd de verbinding verbroken. (Niet door mij.) Weer teruggebeld. Weer een aardige dame (Radia) die het wel even zou uitzoeken. Deze dame kwam na een minuut of 10 terug met een onsamenhangend verhaal waar ik uit moest concluderen dat deze actie niet op mij van toepassing is. Ik heb haar gevraagd of ze zich realiseert hoe ongeloofwaardig haar antwoord overkomt. Ja, daar had ze wel begrip voor. Ik heb haar ook gevraagd of ze haar antwoord even schriftelijk kan bevestigen. Ja, dat zou ze doen. Niks meer gehoord natuurlijk. Bizar. Ik ben sinds 2015 bij KPN. Ik denk toch serious om eens te gaan kijken welke alternatieve aanbieders er zijn.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt