Skip to main content

@Erik_  Bij mij staat er in de “passieve administratie” nog foutief dat ik nog geen glasvezel heb op mijn adres, terwijl ik dit al sinds juni 2023 in gebruik heb. (De order is wel uitgevoerd en gereed gemeld, maar in de passieve administratie is de aansluiting niet opgeleverd als gereed. Die staat nog steeds op : BOP bij gevel.) Als ik bijvoorbeeld het adres van mijn buren invul staat het wel goed.

Als het goed is dan is er nu een aanvraag gegaan richting de aannemer (VWT?) om dit z.s.m. alsnog te verwerken. Weet jij of dit iets is dit iets wat alleen de aannemer kan doen (weinig vertrouwen in VWT, verkopen eigenlijk vrijwel altijd onzin als je ze spreekt is mijn ervaring) en weet je wat hiervoor de gemiddelde doorloop tijd is?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @cronixx! Als de aanvraag loopt moet er eigenlijk van mijn kant geen input meer nodig zijn. Maar ik wil voor de zekerheid wel even een blik werpen. 😉

Wil je daarvoor nog je profiel invullen en hier even een seintje geven? Dan duik ik de systemen in om te zien wat er nog nodig is. 


Thanks voor je reply @Bram_ 

Probleem was inderdaad 2 dagen later opgelost en toen kon ik gewoon 4gbit aanvragen, die draait inmiddels al hier :-)