Skip to main content
Beantwoord

Ik zou teruggebeld worden na uitvoeren wifi manager

• April 21, 2021
  • 2 reacties
  • 19 keer bekeken

Ik zou teruggebeld worden na het uitvoeren van de wifi-manager, dat is tot op heden niet gebeurd. De afspraak was op 12 april om 11.00 uur.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Marcia van KPN

@andre t.h. welkom! Is dat terugbellen inmiddels wel gebeurd? Waarom zou je teruggebeld worden? Heb jij zelf alweer opnieuw gebeld? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Ook ben ik benieuwd wat er uit de Wifi Manager gekomen is en waar je precies tegenaan loopt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 21, 2021

Ik zou na het uitvoren van de wifi-manager teruggebeld worden op maandag 12 april om 11.00 uur. Dat is tot op heden niet gebeurd.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2021

@andre t.h. welkom! Is dat terugbellen inmiddels wel gebeurd? Waarom zou je teruggebeld worden? Heb jij zelf alweer opnieuw gebeld? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer? Ook ben ik benieuwd wat er uit de Wifi Manager gekomen is en waar je precies tegenaan loopt.Â