Skip to main content
Vraag

In 4,5 maanden tijd al 11 afspraken met monteur

• December 2, 2025
  • 2 reacties
  • 35 keer bekeken

Ik heb in augustus een abonnement bij jullie afgesloten dat rond 23 september zou ingaan zodra KPN glasvezel werd aangesloten. We zijn nu 2 december, dus ruim 4,5 maand verder. Er zijn inmiddels 11 afspraken geweest, waarvan de monteur 4 keer niet is komen opdagen. Elke keer blijkt ook dat de monteurs niet weten dat de kabel nog vanaf buiten moet worden getrokken.

Intussen betaal ik noodgedwongen een duurder Ziggo-abonnement en heb ik mijn welkomstcadeau (iPad A16 2025) nooit ontvangen. Ik ben al 4,5 maand bezig met een onderaannemer van KPN zonder enige voortgang. De 12e afspraak staat gepland voor 9 december.

2 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 2, 2025

Oei dat klinkt helemaal niet goed ​@BobbyS. Wellicht dat een moderater voor je kan kijken wat er aan de hand is en misschien wel het laatste zetje kan geven waardoor het wel gaat gebeuren. Vul je profiel helemaal in met adres en klantnummer. De wachttijd op een moderater is een dag of twee.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hallo! Welkom op onze KPN Community! Ik snap dat je daar enorm van baalt. Je welkomstcadeau zou je normaal moet ontvangen na de bedenkperiode vanaf het moment dat het abonnement werkelijk actief is. Ik denk dat daar op hangt dan. De aanleg van glasvezel verloopt via Netwerk van KPN in samenwerking met onderaannemers. 

Bizar dat er dan zoveel afspraken noodzakelijk zijn. Is de laatste monteur nu wel op de hoogte dat de kabel naar binnen moet worden gebracht?