Skip to main content

Sinds mijn overstap van Ziggo valt het internet vaak weg. Ik heb het even aangekeken maar dat de kids elke morgen beginnen te zeuren heb ik niet veel trek meer in.

 

tussen ongeveer 20:00 en 00:00 begint het vaak. Internet is traag, websites laden niet, of half, en de tv loopt vast.

 

​​​​​Wanneer ik de volgende dag wakker wordt, moet de modem gereset worden.

 

​​​​​​Graag kastje uitlezen... Ik vindt 30 keer storing met internet in een half jaar best veel. In het begin was dit overigens niet.

 

de modem is geüpdatet, dit heeft niets geholpen.

En oja, er is volgens KPN geen storing (vaak helpt een reset ook wel)

​​​

Hoi @Glen8, enorm balen dat je weer problemen ervaart met je verbinding en in dat kader begrijp ik ook wel dat je besluit om over te stappen (hoe jammer we dat natuurlijk ook vinden). Weet je ook al per wanneer je de overstap gaat maken? Ik wil er namelijk wel voor zorgen dat de tijd dat je nog bij KPN zit wel zo goed mogelijk gebruik kunt maken van je verbinding. Ik kan eventueel het modem eens voor je omruilen en mocht dat niet helpen, kan ik ook nog een ticket aanmaken voor mijn collega's van de technische dienst. Laat me maar even weten hoe je hier instaat, ik hoor het graag van je! 

Hoi Jan, liever stap ik niet over maar ik wil mij hier ook niet dagelijks mee bezig houden.

Wellicht een andere modem proberen inderdaad of eventueel later een ander glasvezelkastje. Ergens tussen modem en glasvezel gaat het mis.

Dit is destijds door een monteur in training aangesloten. Hierbij ging bij een meting ook al één en ander niet lekker. Later leek dit goed te zijn toen een ervaren monteur zijn werk 'controleerde' met het oog 😉

Hoor ik het van jou hoe nu verder? Bedankt.

Aanstaande woensdag ligt er een nieuw modem voor je klaar bij de Primera @Glen8. Je zult ook nog een sms ontvangen met daarin de verdere details e.d. Vergeet niet om het oude modem mee te nemen naar het servicepunt van de Primera want anders krijg je het nieuwe exemplaar niet mee. Laten we daar eens beginnen en kijken of dit helpt. Mocht dit onverhoopt niet helpen dan maak ik een ticket aan zodat de technische dienst dit verder op kan pakken. Links - of rechtsom moeten we in staat zijn om dit structurele probleem voor jou op te lossen! 

Hoi Jan. Afgelopen woensdag de nieuwe modem aangesloten en niets gewijzigd in de modem om dit ook uit te sluiten.

Dat ging goed, tot zojuist. 

Wifi verbonden, websites laden niet. Kort daarop ethernet apparaten verbroken.

Glasvezel aansluiting opnieuw opgestart, en alles is terug.

 

Toch vreemd dat de eerste 3 maand er bijna niets aan de hand was.

Dat is inderdaad vreemd @Glen8. Mocht dit op korte termijn weer voorkomen, dan wil ik je vragen om op dat moment eens contact op te nemen met onze helpdesk (0800 0402) zodat we je verbinding door kunnen meten wanneer het probleem speelt! 


Reageer