Skip to main content

Hey hallo,

Om te beginnen wil ik eerst even kwijt dat ik eigenlijk best te vrede ben over Internet en Tv van KPN.

Maar aan het volgende begin ik mij zo langzamer hand heel erg aan te ergeren. Het is nu al voor de derde keer in 6 maanden dat er vrijdag middag wat werkzaamheden zijn in de kpn kabel kasten hier in de straat. Ik snap dat ze mensen moeten aansluiten en/of afsluiten van het kpn netwerk. Maar elke keer als ze weer een verandering door voeren heb ik geen signaal meer. En dit is elke keer op vrijdag. Aangezien ik moet werken en alleen woon. Kom ik hier dus pas achter als ik na 18.00 uur thuis kom. Dus weer bellen naar de klanten service. Vrijdag avond. Tja we kunnen een monteur sturen. Deze kan pas maandag komen. Meestal alleen overdag ! Dan ben ik weer werken. Terwijl het probleem nu al drie keer gewoon bekent is. Bij de werkzaam heden aan de kpn kabel kast heeft een monteur weer eens een verkeerde kabel uit getrokken. Je zou toch verwachten dat ze na een of twee keer een aantekening maken zodat het niet meer gebeurt. Maar na elke keer gebeurt weer het zelfde. Gevolg minimaal een weekend geen tv en internet. Je krijgt wel wat extra mb op je telefoon om via de hotspot nog een beetje te internetten. Na 3 keer in een half jaar wordt ik er zo onderhand helemaal gek van. De monteur in het weekend terug laten komen om de schade te herstellen is er natuurlijk niet bij. Netjes alle stappen door lopen, monteur laten komen. vrij nemen en/of monteur in de avond laten komen. Meestal weer een of twee dagen later. Monteur komt. Belt niet aan en hersteld de fout in de meterkast. Monteur belt op, als het goed is heeft u weer internet. En zo is dit al drie keer in een half jaar gebeurt. Conclusie: Fouten kan iedereen maken, maar herstel dit dan direct. En laat je klanten niet 4 a 5 dagen zonder tv en internet zitten. 

En zeker niet 3 keer in een half jaar !

Hi @Polleke3011! Dat is geen goede situatie. Is er al met je overlegd of de juiste stappen zijn genomen om verdere herhaling te voorkomen? Ik ben het namelijk met je eens. Een foutje kan gebeuren. Maar 3 keer dezelfde fout is teveel van het goede.