Skip to main content

Hallo,

heb op 17-06-23 een bestelling geplaatst en zou binnen 1 werkdag een bevestiging krijgen met het overzicht, ben inmiddels ruim 3 maanden verder en heb nog niks vernomen, 

heb deze bestelling al gedaan met de afspraak als er glasvezel binnen ligt (wat nu nog niet is) dat ik overstap na kpn. Maar vind het vreemd dat ik nog geen bevestiging heb gekregen.

Gr M Janssen

 

Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt. 

 

Hoi @M janssenn, welkom bij ons op het forum. Na het plaatsen van een bestelling hoor je inderdaad een bevestiging te krijgen. Die bevestiging geeft aan dat wij je bestelling hebben ontvangen en geven jou een overzicht van wat je precies hebt besteld. Als je die bevestiging niet hebt gehad lijkt het erop dat die bestelling niet goed is doorgekomen. Heb je ons al gebeld (0800-0402) om te kijken of de bestelling te vinden is? Als die niet te vinden is zal er meteen een nieuwe bestelling worden gedaan. Telefonisch is de snelste weg daarvoor.


Hoi bedankt voor het reageren.

heb vanochtend opnieuw me bestelling geplaatst en heb nu wel al een bevestiging dus inderdaad dat de eerste aanmelding niet helemaal goed is doorgekomen.

gr janssen


Dat is goed om te lezen @M janssenn, de bestelling zal nu doorgekomen zijn en verder lopen. Ik ga er vanuit dat het daarmee helemaal goed komt. Als we je daar verder bij kunnen helpen of als je andere vragen hebt, je weet ons te vinden.