Skip to main content

Situatie: ik ben begin november overgestapt naar een andere provider, zal de naam niet noemen omdat ik ze niet zwart wil maken maar eerlijk gezegd, spijt als haren op m'n hoofd. Ik ben met hen bezig met het laten ontbinden van mijn contract. 
Voorheen was ik jarenlang klant bij XS4all, ik zou als de ontbinding lukt graag abonnement afsluiten bij KPN. Mijn vraag is nu: is er een bepaalde minimum periode dat ik geen klant moet zijn om een nieuw abonnement af te kunnen sluiten? 

Als je van kortingen en/of cadeaus als nieuwe klant gebruik wilt maken, moet je minimaal 6 maanden geen klant van KPN zijn geweest @ErikP77 

Zonder die wensen kun je elk moment klant worden van KPN nadat je je abo opgezegd hebt bij de andere provider.

 


Dank voor je snelle reactie. 


Dank voor je snelle reactie. 

Graag gedaan en laat even weten wat er wanneer gaat gebeuren @ErikP77 , puur uit interesse.

 


Als je nog binnen de eerste 14 dagen zit kun je bij die andere provider kosteloos weer ontbinden.

Anders ben je gehouden aan je (minimale) contractperiode. Van 1 of 2 jaar. Dan kom je er alleen vanaf door die maanden in één keer af te tikken. Zonde van het geld.

En ik heb zo'n vermoeden dat het deze provider betreft?


Hoi @PeterG ik ben helaas die 14 dagen voorbij, maar aangezien de dienst bij mijn huidige provider ondermaats geleverd wordt hoop ik tussentijds te kunnen ontbinden. In dat proces zit ik nu. 

 

En inderdaad…. in 1 x goed geraden. 


Hoi @ErikP77,  

Puur uit belangstelling: wat was de reden van overstap? Sinds 1998 zit ik al bij XS4. Deze mag dan wat duurder zijn, of zijn geweest, maar de service en verbinding zijn meer dan top. Wijlen mijn vader zei altijd “je mag dan een tientje goedkoper zijn, maar je hebt voor honderd euro ellende ervan”.

In ieder geval succes en (in de toekomst) welkom terug!


@driemaster Je vader had gelijk 🙂. Het ging mij vooral om het kostenvoordeel, zeker gezien een goede aanbieding die mijn nieuwe provider had. Goedkoop is duurkoop zo blijkt helaas...