Skip to main content

In oktober mail gehad over snelheidsverhoging, maar nog altijd niet gekregen

• December 20, 2024
  • 6 reacties
  • 42 keer bekeken

ik heb 13 oktober ook een mail gehad voor de gratis snelheidsverhoging. Op 19 december maar eens gebeld wanneer dat eindelijk gaat gebeuren. Het antwoord (echt waar) “ de kleine lettertjes, meneer. Doordat u uw abonnement begin dit haar hebt verlengt komt u niet in aanmerking voor de gratis verhoging. Lijkt mij een goede reden om weg te gaan. Voordeeltjes zijn blijkbaar alleen voor nieuwe klanten 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • December 23, 2024

Hoi ​@Dub! Dit klinkt alsof je blij wordt gemaakt met een dooie mus door ons en dat is niet de bedoeling. Als je een bevestiging van ons krijgt waarin wordt aangegeven dat je een gratis verhoging krijgt, dan moeten we dat ook nakomen. Het is alleen wel zo dat wanneer je je contract verlengd, nadat je de bevestiging hebt ontvangen, de snelheidsverhoging niet meer doorgevoerd wordt. Die hoorde namelijk bij je oude abonnementsvorm. 

Ik ben wel benieuwd wat er nu precies bij jou is gebeurd en wil dit graag even nader bekijken. Zou je daarvoor je profiel kunnen vullen met je persoonlijke gegevens? Dan laat ik je daarna weten of ik iets voor je kan betekenen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 23, 2024

Beste Arjan, profiel is gevuld. aub.nr 2000000*******.

Ik ben benieuwd 

Admin: gegevens aangepast i.v.m. privacy 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • December 24, 2024

Dank je voor het invullen ​@Dub ! Ik zie dat je op 4 oktober een brief van ons hebt gehad waarin de gratis snelheidsverhoging wordt genoemd en beloofd. Mijns inziens heeft de verlenging die eerder dit jaar is doorgevoerd voor jouw abonnement hier niets mee van doen. Daarom heb ik de vraag doorgezet naar de marketingmanager die erover gaat en navraag hierover gedaan. Door de feestdagen kan het even duren voordat er een reactie terugkomt, dus ik vraag wel even om je geduld hierin. Maar zodra ik een reactie terug heb, dan laat ik het direct weten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • December 24, 2024

Arjan, bedankt voor je moeite. Prettige dagen

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 16, 2025

Hey ​@Dub! Om nog even terug te komen op jouw situatie en de gratis snelheidsverhoging; Deze is per 6 januari toegevoegd. Je kunt dus nu genieten van maximale snelheden tot 200 Mbit/s :) 

Sorry dat het zo lang heeft moeten duren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 16, 2025

Arjan, bedankt. Ik ben op 6 januari idd gebeld en is de snelheid verhoogd👍