Skip to main content
Beantwoord

Inactieve glasvezel verbinding

  • 4 September 2024
  • 4 reacties
  • 99 keer bekeken

Beste lezer,

 

27-8 is er een monteur geweest om glasvezel aan te sluiten. De verbinding is nog altijd NIET actief. Lampje knippert nog altijd op de modem.

Bellen naar kpn, kpnnetwerk en volkerwessel. Kast naar de muur.

 

Er schijnt nu een foutieve code door de monteur te zijn doorgegeven.

Nu is er een FTU code doorgeven, maar dit had een storingscode moeten zijn.

 

Waarschijnlijk ligt het nu bij de back office, maar die zouden het afgelopen dinsdag 2-9 al oplost moeten hebben.

 

Ik wil graag klant worden bij kpn, maar ik wil nu wel spoedig een oplossing.

 

Graag hulp

 

 

Hi @KeesPut, logisch dat je duidelijkheid wilt hierover. Wat zuur dat dit lang op zich laat wachten en dat je nog niet weet wanneer het gaat werken. 

Super dat je al gebeld hebt, ik kan je ook alleen aanraden om dat te blijven doen. Als de status op KPN Netwerk aangeeft dat de glasvezelaansluiting klaar is, dan is het aan ons om dit verder op te pakken.
Als die status zegt dat het nog niet afgerond is, dan moeten zij het aansluitpunt eerst afmelden. In dat geval kun je beter met hen bellen via 0880 06 37 44. Ze zijn bereikbaar op werkdagen tussen 8:30 en 17:00 uur.

Als je dat al gedaan hebt en er kwam niks uit, dan is het echt afwachten tot het ticket bij ons afgerond is. Je hebt wel recht op een noodpakket wanneer je nog geen diensten hebt, dus als je deze nog niet hebt bel dan met ons via 0800-0402. 
Mocht je al een noodpakket hebben, weet dan ook dat je deze kunt opwaarderen door met ons te bellen en in te spreken dat je het noodpakket wilt opwaarderen.
Er wordt dan automatisch weer data bijgeschreven en dan kun je weer even vooruit. 

Excuses voor het ongemak! Hopelijk duurt het nu echt niet lang meer. 


Beste sanne

 

bedankt voor de reactie

het lijkt er op dat het nu werkt. Even afwachten of dat zo blijft…

 

verder wil ik kpn aanraden om het overdreven sociale media taalgebruik achterwege te laten.

”Super dat je gebeld hebt”????

 

overigens is kpnnetwerk waardeloos bereikbaar. Keuzemenu waar niet door heen te komen is, verbinding wordt verbroken.

maak het mensen met vragen en problemen zo moeilijk mogelijk lijkt het doel.

 

 

 


 

maak het mensen met vragen en problemen zo moeilijk mogelijk lijkt het doel.

 

Maar gelukkig ben jij nu uit de put. 😉


 

maak het mensen met vragen en problemen zo moeilijk mogelijk lijkt het doel.

 

Maar gelukkig ben jij nu uit de put. 😉

Super dat het nu werkt @KeesPut ! 🤗 🙂 👍


Reageer