Skip to main content

Vandaag met T Mobile gebeld nav een incasso van onze oude provider. Medewerker van T Mobile zei mij dat er geen opzegging binnen was. Hoe nu verder? Moeten wij nu toch zelf opzeggen, dan gaat er weer een maand opzegtermijn gelden….

Hi @TvanW ,
Welkom op het forum. Heb je gebruik gemaakt van overstapservice? Dan zeggen wij de oude provider voor je op (die staat dan ook in je orderbevestiging). De orderbevestiging ontvang je doorgaans per mail binnen een aantal minuten na het plaatsen van je bestelling. Verder ligt het er dus aan of je gebruik hebt gemaakt van overstapservice of KPN je diensten op zou zeggen of niet.

Stel je hebt dit wel gebruikt maar er is iets mis gegaan herstellen we dit natuurlijk. Als je hier geen gebruik van hebt gemaakt zal je inderdaad zelf op moeten zeggen en is het normaal dat de oude provider een maand opzegtermijn rekent.


Goedemiddag Denise,

In de orderbevestiging staat dat KPN de overstap zou regelen. T Mobile gaf aan dat zij geen bericht hebben gehad. Wij hebben daarom geen bericht gehad het modem terug te sturen en naar welk adres, etc.

 

Wilt u alsnog voor opzegging (laten) zorgdragen? 

Bij voorbaat dank voor de te nemen moeite.

Met vriendelijke groet,

  1. van Waveren

 


Hi @TvanW ,
Kun je je profiel aanvullen? Dan kijk ik in het systeem en als nodig maak ik een ticket voor je aan :slight_smile:


Ik heb mijn profiel aangevuld. Fijn dat je het in orde wilt laten maken.


Helemaal goed, ik heb het gezien. Je hebt inderdaad gebruik gemaakt van de overstapservice. Omdat dat niet goed is gegaan heb ik een ticket voor je aangemaakt. 

Het aanmaken van een ticket/update is gelukt.

Het ticket wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. Mocht het nodig zijn, dan wordt er telefonisch contact gezocht.

Het kan dus zijn dat je gebeld word door een 088 nummer of een anoniem nummer. Als ze dit doen dan zullen ze bellen op het nummer dat je ook op je profiel ingevuld hebt.:muscle_tone3:

Laat je het weten als ik nog iets kan doen?