Skip to main content
Antwoord

Ineens langzame upload & download snelheid

• May 22, 2025
  • 2 reacties
  • 49 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Sinds gister, 21 mei 2025 ervaar ik slecht internet. Het ging een hele tijd goed. Nu komt mijn upload snelheid en download snelheid niet hoger dan 90mbps terwijl ik een glasvezel abonnement heb met 1000gb. Ik heb afgelopen maanden nergens last van gehad en kwam mijn snelheid altijd tussen de 900 / 950mbps.

Ik heb mijn modem al eens opnieuw opgestart (experia V10) kabels los gehaald en opnieuw er in gedaan. Ineens heb ik het zonder dat ik iets heb veranderd..

Beste antwoord door Maja van KPN

Hmm, wat vreemd dat de snelheid ineens zo is gezakt ​@LeonGulien 😕 Goed dat je zelf al het 1 en ander geprobeerd hebt, maar jammer dat dit nog niet voor een oplossing heeft gezorgd!

Ik wil je als eerst even wijzen op het volgende artikel, hierin worden meerdere zaken uitgelegd en besproken:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 23, 2025

Hmm, wat vreemd dat de snelheid ineens zo is gezakt ​@LeonGulien 😕 Goed dat je zelf al het 1 en ander geprobeerd hebt, maar jammer dat dit nog niet voor een oplossing heeft gezorgd!

Ik wil je als eerst even wijzen op het volgende artikel, hierin worden meerdere zaken uitgelegd en besproken:

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ben je nog wat opgeschoten met het artikel ​@LeonGulien?

Als je nog aanvullende vragen of opmerkingen hebt, deel ze dan vooral!