Skip to main content
Beantwoord

Informatiegebrek bij langdurige storing

• August 21, 2025
  • 2 reacties
  • 46 keer bekeken

Ik heb al bijna een week een storing van het internet en dus ook geen TV. De storing is bij KPN. Ik heb geen idee waarom het zo lang duurt om de storing op te heffen. KPN geeft geen inhoudelijke verklaring, alleen dat ze ermee bezig zijn. Bij foutcode.nl schuift het verwachte einde van de storing op mijn postcode telkens automatisch 12 uur vooruit. Dat is lege informatie. De langdurige storing en het gemis aan informatie hierover, hebben inmiddels geleid tot opzegging van mijn abonnement. Door de storing heb ik niet thuis kunnen werken.

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Saskiabc , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Storingen zijn nooit leuk, komen altijd ongelegen en duren per definitie te lang dus ik snap het ongemak dat zoiets met zich mee kan brengen. Hopelijk is de storing inmiddels verholpen en kun je weer gebruik maken van je diensten. Natuurlijk jammer om te lezen dat je je abonnement hebt opgezegd vanwege deze storing, We doen er natuurlijk alles aan om dit soort zaken tot een minimum te beperken maar het blijft uiteindelijk ook een stukje techniek. 

2 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • August 22, 2025

Hoi ​@Saskiabc 
Storing kun je bij elke provider krijgen.
Hopelijk voor jou ben je contractvrij, want pas een week storing is geen reden om het op te zeggen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 25, 2025

Hoi ​@Saskiabc , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Storingen zijn nooit leuk, komen altijd ongelegen en duren per definitie te lang dus ik snap het ongemak dat zoiets met zich mee kan brengen. Hopelijk is de storing inmiddels verholpen en kun je weer gebruik maken van je diensten. Natuurlijk jammer om te lezen dat je je abonnement hebt opgezegd vanwege deze storing, We doen er natuurlijk alles aan om dit soort zaken tot een minimum te beperken maar het blijft uiteindelijk ook een stukje techniek.