Skip to main content

Mag ik even inhaken op dit item? Ik heb de boven beschreven procedure ook gevolgd (incl.resetten) maar blijf hangen op het scherm Admin. Hier hoor ik het Fabriek-ingestelde wachtwoord in te vullen , maar dat wachtwoord weet ik niet. Hoe kom ik nu verder?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Hi @brandaris54, tuurlijk mag je inhaken! Kan ik er vanuit gaan dat je een Experia Box V10A hebt in plaats van een V10 (zoals in het vorige topic omgeschreven)? Bij de V10 laat je bij de eerste keer inloggen het wachtwoordveld leeg. Bij de V10A staat er een wachtwoord op je Experia Box. Deze kan je 'niet vergeten' lijkt me!

Ben je de inlog vergeten van de V10, dan moet je jouw Experia Box resetten. Je kan het beste even de handleiding van jouw Experia Box erbij pakken en dan onder het kopje 'De Experia Box instellen' kiezen voor 'Inloggen in het Experia Box menu'.


Ik heb de tool van KPN gebruikt om mij EB v10 te resetten, heb het veld wachtwoord leeg gelaten, op Login geklikt en kon toen vervolgens Admin voorzien van een nieuw wachtwoord. Op deze manier verkreeg ik toegang tot mijn Experia Box! Hartelijk dank voor de medewerking, Susan.


Reageer