Goedemorgen allen,
Zou iemand mij kunnen uitleggen hoe het kan dat ik na een full reset van de router en super wifi punten gewoon weg niet kan inloggen op de router via de laptop of pc? maar wel via mijn Iphone.
Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje moe van en behoorlijk geïrriteerd omdat ik gewoon mijn settings wil kunnen aanpassen via me laptop en niet via me telefoon scherm is te klein website reageert erg traag via de telefoon. en het is gewoon heel vervelend met instellen.
Tevens is de WIFI in huis ondanks de super wifi punten nog trager dan dikke **** geworden na de reset en ervaring ik de laatste weken bij mijn vaste computer (ethernetpoort) kapot gegaan hoe geen idee maar die werkt niet meer, nu een wifi adapter PCI-e slot dat de verbinding er de hele tijd uitvliegt en gek genoeg is het niet de router maar de wifi pod die in de zelfde kamer staat.
Kan het soms zijn dat er teveel apparaten tegelijkertijd aan staan? of is dit gewoon een bekend probleem dat als je iets wilt downloaden de wifi pod zegt doe het zelf maar lekker ik stop er mee
Met vriendelijke groet, Anonymous AKA Lucas