Skip to main content
Vandaag id een monteur langs geweest om wifi versterkers te plaatsten. Hij heeft gelijk de experiabox V9 vervangen door een V10A.

Ik probeer nu in te loggen op deze V10A (webinterface0 maar dat lukte niet. Een paar mogelijkheden geprobeerd (leeglaten. oud wachtwoord, kpn) maar het lukte niet en toen was er een time out van 3600 seconden.

De KPN-helpdesk gebeld. De dame had geen idee hoe het te lossen. Modem gereset en weer hetzelfde probleem: inloggen lukte niet. Weer KPN gebeld. Nu een andere dame die me niet verder kon helpen; ze kwam niet verder dan de modem weer 2 keer te resetten. Toen ze er niet uitkwam heeft ze een ticket aangemaakt en zou ik binnen 48 uur worden teruggebeld. Daarna maar eens op dit forum gezocht en de oplossing gevonden: achter de uitschuifbare sticker achter op de box staat een wachtwoord. Als je dat invult lukt het wel. Onbegrijpelijk dat de dames van KPN dit niet weten
Dat vind ik wel erg spijtig om te lezen. Dit zouden onze medewerkers absoluut moeten weten! Ik ben er niet bij geweest maar vind het zeer spijtig om te lezen dat jij hier zo lang mee bezig bent geweest.

Weet dat je je vragen hier altijd kan stellen. KPN en de klanten werken hier in goede harmonie samen en in de meeste gevallen komen we er samen uit!