Skip to main content

Klik op inloggen in KPN veilig maar dat doet niets samsung galaxy tab s en ik krijg geen foutmelding, kan blijven klikken maar kom de app niet in en dus geen beveiliging en heb nog 8 lic. over.

Ik kan wel inloggen in de KPN community.

Hoi @RBe, dat is lastig inderdaad. Heb je dat alleen op dit apparaat als je probeert in te loggen op veilig.kpn.com, of ook op andere apparaten? En als je een andere browser probeert, kan je daarmee wel inloggen?

Op onze site hebben we een pagina die de installatie van KPN Veilig stap voor stap uitlegt, mogelijk helpt die hierbij ook: Installeer KPN Veilig.


Beste Jasper,

 

Ik heb op twee telefoons en twee andere samsung tablets het prima het prima kunnen installeren.

Heb de app er afgehaald en de tablet samsung tab s herstart en volgens de procedure in je reactie het via de veilig.kpn.com en via de link https://www.kpn.com/service/internet/veilig-internetten/kpn-veilig.htm het geprobeerd.

Maar helaas het lukt niet.

Inloggen op de site gaat allemaal ok. Alleen in de kpn veilig app werkt het inloggen gewoon niet.

Hij geeft geen melding maar komt na de inlogknop gewoon weer terug. De inloggegevens zijn wel goed, als ik die fout type dan geeft de app wel aan dat het het foute wachtwoord is.

Hij herkent dus wel degelijk het account.

De app laat me niet binnen.

 

Met vriendelijke groeten Rbe.


Hoi @RBe, dat is lastig inderdaad. Heb je dat alleen op dit apparaat als je probeert in te loggen op veilig.kpn.com, of ook op andere apparaten? En als je een andere browser probeert, kan je daarmee wel inloggen?

Op onze site hebben we een pagina die de installatie van KPN Veilig stap voor stap uitlegt, mogelijk helpt die hierbij ook: Installeer KPN Veilig.

Helaas🤐


Dat is wel erg vreemd inderdaad. Je hebt ook nog licenties over zei je al, heb je in het verleden mogelijk wel andere apparaten met KPN Veilig gehad, of dat niet? Soms lijken licenties nog in gebruik te zijn als ze eigenlijk al niet meer gebruikt worden namelijk. Kan je ook jouw forumprofiel volledig invullen zodat ik met je mee kan kijken/?