Skip to main content
Vraag

Inloggen voor de storingchecker?

• July 18, 2025
  • 28 reacties
  • 346 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

28 reacties

• July 26, 2025

Waarschijnlijk als gevolg van dit topic. 😉

Dat lijkt mij dan weer niet eerlijk gezegd 😅. Zou de eerste keer zijn dat er zo snel beleid veranderd door een forumtopic zonder dat er iemand van KPN zelf gereageerd heeft.

Ik houd het op een bug op de pagina. Helemaal als de 2fa verplicht is zou het nog lastiger om een storing te checken.(wat iets anders is dan een storing melden)

Evengoed blijft het vreemd dat er nog helemaal geen reactie is geweest. Aan de andere kant als er geen concreet antwoord kan worden gegeven duurt dat meestal wel even. Het topic is nog maar 7 dagen geleden aangemaakt.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo allemaal! Ik had dit nagevraagd, maar heb geen verklaring waarom het tijdelijk achter een inlog stond. Nu niet meer, lees ik uit jullie reacties. Gelukkig maar! Vooral als je inderdaad even voor iemand anders wilt kijken, wordt het met een inlog wel érg lastig. Mocht je hier toch weer tegenaan lopen, laat het vooral weten. Dan kijk ik of ik wat harder aan virtuele mouwen moet trekken.

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • September 7, 2025

Nou, het is nog steeds niet helemaal lekker hoor. Ik kreeg vanochtend een SMS van een storing op mijn kantooradres. Je raad het nooit: al de hele dag geeft de storingschecker aan dat er op dat adres geen storing is, tenzij ik ingelogd ben. Lijkt mij ook niet helemaal de bedoeling, eerst roepen dat er niks aan de hand is maar pas als je doorklikt op de knop dat alles stuk is dan krijg je een login en dán komt de aap uit de mouw.. Als je echter op ‘Internet & wifi’ klikt kom je uit in bij de helppagina's die je écht niet gaan helpen.

Zonder login, druk je op ‘Alle diensten thuis’ dan kom je bij het goeie uit..

Met andere woorden: het leek opgelost, maar dat lijkt het toch niet te zijn.. Toevallig weet ik dat er voor deze storing een alert loopt gezien ik een van mijn connecties even heb gevraagd of er iets uit was gekomen. Was immers wel benieuwd wat het nou kon zijn dat er om 05:30 een DGS ontstaat.