Al langer dan 5 weken heb ik een storing met glasvezel. Ik krijg geen updates, verkeerde mensen om een al bekend probleem nog eens te bekijken en krijg bij klantenservice/storingen geen antwoord op mijn vragen. Klachten indienen helpt ook niet, degene die je dan belt kan geen informatie geven. Kortom wie weet een manier om iemand te spreken die me echt verder kan helpen.
Goedemorgen
Ja dat was vrij snel duidelijk! Alleen is dan de oplossing blijkbaar heel ingewikkeld want “ticket” wordt na geen oplossing gesloten en dan hoop je dat iemand dit weer oppakt. Wat meestal pas gebeurt na weer eindeloos wachten aan de telefoon. Dit is niet bedoeld als klaagzang over de mensen die ik heb gesproken, die dien hun best. Maar wel het idiote systeem / proces wat bij KPN wordt gehanteerd, waarbij je van kastje naar de muur wordt gestuurd. Inmiddels 6 weken verder en op 1 zeer positief gesprek na van iemand die deze case zal afhandelen (hoop ik) weer niks gehoord.
Dan snap je frustratie volkomen en begrijp dat je duidelijkheid wil hebben. Ik kan niets beloven maar zou je anders eens jouw profiel kunnen invullen? Dan kijk ik even of ik wat kan vinden over de actuele stand van zaken.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.