Skip to main content
Beantwoord

Inplannen installatiemonteur

  • March 11, 2020
  • 2 reacties
  • 211 keer bekeken

zou graag een afspaak maken voor een monteur mag lukt niet via de site

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @gezina. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een afspraak met één van onze monteurs in te plannen. Gaat het om het installeren van een nieuw abonnement of een storing? Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @gezina. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een afspraak met één van onze monteurs in te plannen. Gaat het om het installeren van een nieuw abonnement of een storing? Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 16, 2020

Hoi @gezina. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het niet lukt om een afspraak met één van onze monteurs in te plannen. Gaat het om het installeren van een nieuw abonnement of een storing? Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra ik jouw gegevens heb kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van jou ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder bent geholpen. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je!