Skip to main content
Beantwoord

Instabiele wifi sinds laatste modem update

• 31 januari 2025
  • 2 reacties
  • 88 keer bekeken

Sinds de laatste update herkende het modem mijn wachtwoord niet meer. Ik heb alles opnieuw geïnstalleerd met nieuw wachtwoord. De verbinding met mijn iPhone is er wel maar de data komen schokkerig binnen. Alle randapparatuur zoals verlichting, 2 stofzuigers,  Honeywell thermostaat zijn na korte tijd weer offline. 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@Alexander32. Dat is niet wat een update hoort te veroorzaken natuurlijk. Wat voor modem heb je precies? Welk wachtwoord wordt niet geaccepteerd, is dat het wachtwoord om in te loggen op het modem of het Wifi wachtwoord? Heb je naast het modem ook andere Wifi apparatuur (zoals versterkers)?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken via de site.

Bekijk origineel

2 reacties

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 1 februari 2025

Hier ook doffe ellende na de laatste update. Alles gereset, maar wifi blijft slecht en instabiel. Heb contract opgezegd en stap lekker over naar een provider die het wel snapt. Weer een klantjes weggepest KPN.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 16283 reacties
  • Antwoord
  • 3 februari 2025

Welkom op de community ​@Alexander32. Dat is niet wat een update hoort te veroorzaken natuurlijk. Wat voor modem heb je precies? Welk wachtwoord wordt niet geaccepteerd, is dat het wachtwoord om in te loggen op het modem of het Wifi wachtwoord? Heb je naast het modem ook andere Wifi apparatuur (zoals versterkers)?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, daarvoor kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken via de site.

Reageer