Skip to main content

Op 3 januari is monteur geweest om alles aan re sluiten. Mislukt omdat een onderdeel stuk is. Zouden binnen 4 uur gebeld worden om afspraak met reparateur te maken. Alleen mail ontvangen om nieuwe afspraak met monteur te maken. Geen info over de reparateur.

We zijn nu voor langere periode in buitenland. Graag op 22 febr een reparateur sturen die het probleem kan oplossen. Daarna plannen we een opnieuw afspraak in met de monteur om te instaleren

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @Twello18, welkom op het forum! Jammer te horen dat het niet in een keer lukte met de installatie. Je kunt hiervoor zelf een nieuwe afspraak maken via de mail die je kreeg. Die monteur kan ook het kapotte onderdeel vervangen/repareren.


Beste Erik, helaas lukt dat ook niet. Via de telefoon of tablet is het onmogelijk om een afspraak te maken, lijkt het. Zodra je bij datum bent zegt de toon.....leuk dat je er bent maar ik doe niks voor je. Kan geen datum invoeren, niet zelf en geen keuze maken. Het kan zijn dat met een laptop wel lukt maar die hebben we op dit moment niet bij de hand. Al met al lastig een afspraak met KPN in te plannen. 

Vr gr Twello

 


AI, dat is jammer, @Twello18. Normaal zou ik je dan doorverwijzen naar ons telefoonnummer, want dat is dan de snelste manier om een afspraak te maken. Maar dat is vanuit het buitenland niet altijd even handig. Wil je daarom je forumprofiel invullen en hier reageren als je dat gedaan hebt. Geef dan ook even een aantal moment aan dat je weer thuis bent en tijd hebt om de monteur te ontvangen. Dan maak ik een afspraak voor je.


Beste Erik, we hebbrn het forumformulier aangevuld en nogmaals de vraag gesteld. Daar is nog geen beticht op ontvangen.

wel hebben we zojuist bericht gekregen van KPN dat ze onze bestelling hebben geannuleerd en dat we eventueel ontvangen modems etcetera retour moeten sturen. 

Jammer en teleurstellend dat er geen direct contact is te krijgen met KPN. 

Met vriendelijke groeten 


Ik zie dat je een nieuw topic hebt aangemaakt eerder, @Twello18. Dat is niet nodig, je hebt dit topic al. Een tweede topic openen voegt dan niets toe. :)

Wat ik wel nodig heb is je gegevens, want zonder dat kan ik niets nakijken en doen. En die gegevens vul je in het forumprofiel in. Dat heb je inmiddels gedaan zie ik, dank je wel. Met die gegevens zie ik dat je bestelling inderdaad is geannuleerd. Dit doet het systeem automatisch als de monteursafspraak niet wordt gemaakt. De bestelling kan opnieuw worden ingevoerd. Maar daarvoor is het dan handiger om te wachten tot jullie weer terug zijn in Nederland. En om dit dan via de telefonische klantenservice te doen (0800-0402, gratis). Dit gaat het snelst.