Skip to main content
Mijn nieuwe abonnement bij KPN gaat in op 17 oktober. Helaas was er, ondanks een goede installatie, geen internet. Nadat ik een probleem had gemeld dat niet mijn schuld was, werd de start van mijn abonnement uitgesteld en kreeg ik te horen dat ik bij Odido zou blijven. Odido is verrast en ik heb de komende 2 weken geen internet. Geen goed begin van de samenwerking met KPN. Is dit hoe jij met klanten omgaat?

 

Gewoon nog een keer bellen en zeggen dat je abo 17-10 in zou gaan en je nog geen internet hebt @Agata W .

Heb je wel een mail of SMS van KPN gehad dat je diensten actief zijn en je ze kunt gebruiken?

 

Storingsdienst 24/7 bereikbaar via 0800 0402.

Succes.

 


Helaas heeft KPN ons slecht behandeld, ze wilden niet controleren of alles in orde was. Hij verklaarde dat de glasvezelkabel waarop Odido zich eerder bevond, beschadigd was. Aan de telefoon, zonder iets te controleren, zei hij. Daarnaast stelde hij de startdatum van het abonnement uit en misleidde hij me per e-mail dat ik nog internet van Odido zou hebben. Niet leuk

 


Hoi @Agata W . Dat klinkt allemaal niet zo fraai. Heb je ondertussen alweer gebeld? Wat is nu de status?


Ik belde. Nu hoorde ik dat de monteur moest komen omdat er nog geen glasvezelkabel op mijn adres lag:( Dit is niet waar omdat het internet van Odido verbonden was met de KPN white box 😞 Verder tot het einde van de maand zonder internet :(

 


@Agata W 

 

Als u mobiel internet heeft kunt u op een android device een hotspot opzetten.

 

Via wifi kunnen de andere apparaten inloggen.


@Agata W : hebben ze ook met jou gesproken over een gratis weekbundel voor op je mobiel? (mits je een KPN mobiel abonnement hebt, uiteraard)


@Agata W : hebben ze ook met jou gesproken over een gratis weekbundel voor op je mobiel? (mits je een KPN mobiel abonnement hebt, uiteraard)

Helaas heeft de familie alle mobiele abonnementen in Vodafon. We willen graag alles van één aanbieder hebben, maar we hebben niet de mogelijkheid om Ziggo aan te sluiten. Daarom hebben we voor KPN gekozen, omdat we ooit graag het abonnement willen wijzigen naar één provider, en KPN leek ons interessant. Ik hoop dat er geen problemen meer zullen zijn, dat de monteur zal komen en dat alles goed zal werken.  


Reageer