Skip to main content

Sinds eergisteren  de nieuwe kpn modem en alles aangesloten ... ( overgestapt van ziggo naar kpn )  en alles werkte goed binnen een half uur alles aangesloten en in werking 

 

Nu iets meer als 24 u later zit ik op de bank tv ( yt) aan het kijken en beetje met me telefoon te spelen en in 1 x valt me internet weg ( wel verbinding maar zonder internet) van alles geprobeerd beide adapters eruit en weer erin maar hielp niet 

 

Nu vandaag net bijna een uur aan de telefoon gehangen met kpn helpdesk .. ook weer van t stroom en terug ...een x reset knop ingedrukt maar nog niets maandag komt monteur maar kan niet zolang wachten ... zonder internet heb ik dus niets want tv kijken zegt ie ook eerst dat ik internet nodig heb 

 

Wifi lampje groen 

Internet lampje snel knipperen 

Is dat op koper op glasvezel? Indien glasvezel, welke lampjes branden er wel en niet?

 

beide adapters eruit en weer erin maar hielp niet 

Van modem en glasvezelkastje?

Of DVS stekkers?


Is dat op koper op glasvezel? Indien glasvezel, welke lampjes branden er wel en niet?

 

beide adapters eruit en weer erin maar hielp niet 

Van modem en glasvezelkastje?

Of DVS stekkers?

GELUKKIG ALLES OPGELOST ,MONTEUR KON EERDER KOMEN GELUKKIG  ... hij kwam binnen en zei gelijk het is het glasvezel kastje niet je modem ik zal um wisselen met een nieuwe .... ok bedankt zeg ik maar ik ben net overgestapt ik neem aan dat ik de nieuwste van het nieuwste had .... ja klopt wel zegt ie maar deze glasvezel kastje die je had is van een oud leverancier en die hadden vaker deze problemen ... dit is een nieuwe leverancier en hier nog geen problemen gehad ..

Binnen 5 min alles opgelost en tot nu toe geen problemen gehad 

 

Mooi want zonder internet kun je niet eens tv kijken 


Ah mooi. Dus nu zit er een Nokia glasvezelkastje op.