aantal weken geleden doorgegeven dat mijn vrouw van het ene verzorgingshuis naar het andere verzorgingshuis gaat en wel op 4 december.
De medewerker geeft via telefoon aan dat wij het kast op 4 deze op de nieuwe locatie kunnen activeren.
Dat maandag geprobeerd en blijkt glasvezel stuk te zijn. Dat telefonisch doorgegeven en op dinsdag komt een monteur. En wat zegt de monteur op dinsdag…. glasvezel is stuk. Dat wisten wij al.
Er komt op donderdag iemand om glasvezel te maken, en dat is gebeurt. Maar de aansluiting in het appartement is niet geactiveerd.
Weer bellen en er wordt een spoedmelding aangemaakt. Ontvang een sms en mail dat ze komende maandag 11 december komen.
Nu vrijdag wordt ik door de betreffende afdeling gebeld om een afspraak te maken???????????????????
Ik meld dat we al een afspraak hebben en na lang wachten ziet de medewerker dat ook.
We wijzigen nu alleen nog het tijdstip dat de monteur komt ipv tussen 15.00 en 17.00 wordt het 13.00 en 15.00. Tenminste dat spreken we telefonisch af.
Vervolgens krijg ik een mail dat de afspraak gecanceld is?????????
Dus maar weer gebeld. De medewerker van de klantenservice geeft aan dat hij een bericht heeft toegevoegd aan de incidentmelding en dat ik wordt gebeld om een afspraak te maken.
door een fout van KPN loopt mijn vrouw (die eenzijdig verlamd is en waarvoor internet en tv erg belangrijk zijn) en risico dat de afspraak wederom vertraagd zal zijn.
Â
Hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat het geregeld gaat worden??????????????????