Skip to main content
Vraag

Installatiepakket niet compleet ontvangen

• December 29, 2024
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Ben sinds 24 December nieuw als klant, op die dag zou de monteur alles komen installeren, echter was de monteur er wel maar het installatiepakket niet, tegenvaller,  klantenservice gebeld, jullie zouden alles regelen, geen zorgen meneer, gisteren komt alleen het pakket die je op de tv aan moet sluiten, geen modem en geen wifi versterkers, diep en diep  triest zoals jullie met nieuwe klanten omgaan

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • December 29, 2024

Hoi ​@Alfred_2024 
Dit gaat niet goed….
Ik heb het doorgegeven
Een KPN medewerker zal spoedig antwoorden.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 29, 2024

.

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+11
  • Superuser
  • December 29, 2024

Ben sinds 24 December nieuw als klant, op die dag zou de monteur alles komen installeren, echter was de monteur er wel maar het installatiepakket niet, tegenvaller,  klantenservice gebeld, jullie zouden alles regelen, geen zorgen meneer, gisteren komt alleen het pakket die je op de tv aan moet sluiten, geen modem en geen wifi versterkers, diep en diep  triest zoals jullie met nieuwe klanten omgaan

Dat is een vervelende start, niet zoals het hoort!
Een klacht kan je hier indienen.
Mijn advies is nogmaals de klantenservice te bellen en dit door te geven, via het forum kunnen ze er weinig mee en kan het 3 dagen duren voordat een moderator reageert.

Je kan het beste zelf bellen of een bel afspraak maken, dan wordt je op een moment gebeld dat het jouw uitkomt.
KPN klantenservice via 0800-0402. Bereikbaar op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur

Of maak een Belafspraak hier

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Alfred_2024, dit is geen goede start van het nieuwe abonnement. Als je jouw profiel wil invullen? Met de gegevens kan ik dan vervolgens alsnog het modem en SuperWifi bestellen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • December 29, 2024

Dankjewel Jeroen, het is reeds in bestelling, ben benieuwd hoe lang het gaat duren, en of het deze keer wel lukt.