Skip to main content
Beantwoord

Instap internet thuis

• June 14, 2019
  • 2 reacties
  • 145 keer bekeken

Wilco777
Nieuwkomer
Mijn vorige faktuur was E 35,= nu E 39,= Ik had niets vernomen van een prijsverhoging.
Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door Joran

Het Internet Thuis Instap abonnement (verwarrende namen, ik weet het) is inderdaad omhoog gegaan in prijs van € 35 naar € 39. Vanaf april is hierover gecommuniceerd per mail/brief. Zie de link van Peter voor alle overige informatie!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 14, 2019
Hmm, geen slapende honden wakker maken. Per 1 juni zou Internet Instap 43,00 moeten kosten. En dáárvoor ook al 41,50.

Forum KPN | Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019

Opdat een KPN moderator e.e.a. kan checken zal die je gegevens moeten kunnen inzien. Je maakt dat mogelijk door in je forumprofiel je naam, postcode / huisnummer en klantnummer te zetten. Die gegevens zijn afgeschermd voor overige gebruikers.

Joran
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+28
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 15, 2019
Het Internet Thuis Instap abonnement (verwarrende namen, ik weet het) is inderdaad omhoog gegaan in prijs van € 35 naar € 39. Vanaf april is hierover gecommuniceerd per mail/brief. Zie de link van Peter voor alle overige informatie!