Skip to main content

Hallo sinds ik supet wifi heb, kan ik mijn lampjes Lsc niet meer bedienen, iemand een oplossing, iets met de bandbreedte 2.4 en 5 ghz maar heb geen idee wat ik moet veranderen

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Ik herken het probleem en er is veel discussie over. Ik weet dat in mijn geval het bij het instaleren op 2.4 ghz gezet moest worden en vervolgens kon ik mijn router (deco m9 plus) weer ook de 5gh aanzetten. bij andere lampen zelfde merk kon ik ze dacht ik wel verbinden zonder de 5ghz uit te schakelen. ze draaien bij mij al een tijdje stabiel en heb het niet meer goed in mijn gedachten. Bij de super wifi is het signaal volgens mij niet zelf te splitsen dus ik ben bang (het is mij te onduidelijk) of je lampjes van de action het blijven doen.

ik ben in dat opzicht fan van de lampen die action verkoopt maar mocht mijn router een update krijgen en het gaat niet meer lukken, dan zal ik overstappen op die van de ikea. scheelt ook in mijn geval veel aparaten die ik aangesloten heb. met 9 lampen en 4 bewegingsmelders heb je aardig wat apparaten online. zonder bridge is dat best veel.

 


Je kan niets veranderen. Lees mijn reactie in dit topic eens door:

https://forum.kpn.com/thuisnetwerk-72/wps-inschakelen-op-v12-509801?postid=1083293#post1083293


Bij de aanschaf van een simpel accespoint, zit je toch met een extra aparaat en mocht je lampen door heel je huis hebben, is de vraag of de verbinding voor die lampen toereikend is.


Bij de aanschaf van een simpel accespoint, zit je toch met een extra aparaat en mocht je lampen door heel je huis hebben, is de vraag of de verbinding voor die lampen toereikend is.

Ja... zeker. Je hebt helemaal gelijk. KPN zou het probleem moeten fixen. Maar ja ... daar ben je vandaag niet mee geholpen.


Ik moet je eerlijk zeggen @Nick83  dat Action goedkope Chineze lampen verkoopt en je normaal gesproken ook niet veel mag verwachten ervan. De lampen zelf zijn voor de prijs in mijn ogen echt een mooi stukje kwaliteit. Alleen het probleem met verbinden is niet alleen voorbehouden aan goedkope troep maar dus ook aan duurdere apparaten. Dat is toch wel echt een ding waar KPN op in zou moeten spelen.


Reageer