Skip to main content
Beantwoord

Instellen SIP account experia 10 box

  • January 12, 2020
  • 5 reacties
  • 630 keer bekeken

Imarco
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3

Ik heb een experia 10 box met een analoog toestel. Dat werkt.

Ik heb nu ook een VoIP toestel nodig. Is aangesloten maar krijg het niet werkend.

Ik heb een account bij Sip2Sip.info.

Wat moet ik doen om de boel werkend te krijgen? (krijg ‘niet geregistreerd’ op het toestel)

Beste antwoord door wjb

Voor VoIP telefonie hoeft er geen enkele poort vrijgegeven te worden, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Heeft Sip2Sip een goede instructie voor de configuratie van een VoIP ATA of VoIP telefoon?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 12, 2020

Wat voor een VoIP toestel gebruik je?


Imarco
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 12, 2020

Grandstream GXP1400


wjb
Wijsgeer
  • January 12, 2020

Heb je kunnen inloggen op de telefoon?

Waar loopt het fout?

Plaats anders eens screenshots van de instellingen op de telefoon.

Poets altijd de SIP login gegevens weg voordat je hier iets plaatst.


Imarco
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+3
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 12, 2020

Ik kan inloggen via een browser en de instellingen aanpassen. Maar dat zijn vele, vele pagina’s met parameters…

Ik vermoed dat ik port 5060 moet vrijgeven voor de SIP telefoon, maar hoe doe ik dat?


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 12, 2020

Voor VoIP telefonie hoeft er geen enkele poort vrijgegeven te worden, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Heeft Sip2Sip een goede instructie voor de configuratie van een VoIP ATA of VoIP telefoon?