Ik heb thuis internet besteld 3 mart op de website. Ik heb geen bevestiging email gekregen dus gebeld 5 mart. De mevrouw op de telefoon zei dat zij geen bestelling gevonden. Zij zei het geannuleerd was. Zij zei ik moet nieuwe bestellen door haar. Ik heb dat gedaan. Dus 6 mei heb ik nieuwe internet aansluiting met klant nummer 556 . 1 week later heb ik email ontvangen " andere provider vroeg ons je overstapt. Als jij dat niet wilt belt ons ". Ik heb gebeld en gehoord de bestelling van 3 mart was geactiveerd. De meneer laat mij weten mijn huidig klant nummer 556 en nieuwe klantnummer 547 en ik moet zelf bellen 08000402 en te vragen overnemen opzeggen. Ik heb dat gedaan 11 mart. Daarna email ontvangen "afspraak bevestiging voor monteur 19 mart" ik heb weer gebeld en uitgelegd dat de nieuwe bestelling 547 is geannuleerde. Elke keer hebben de mensen op de telefoon heel duidelijke gezegd " klant nummer eind 547 is goed opgezegd. Maak je geen zorgen. 2 aansluting in 1 adres is niet mogelijk"
Maar ik heb nieuwe apparatuur pakket ontvangen 14 mart. Ik heb weigerde om te ontvangen op de deur. En weer gebeld. De mevrouw op de telefoon zei " goed gedaan. Het duurt tijd om te opzeggen systeem vandaar maar goed geregeld. Maak je geen zorgen"
Vanochtend heb ik geen internet verbinding . Ik heb gezien mijn kpn ,gevonden heb ik 2 abonnement. En gebeld en gehoord klant nummer 547 is goed opgezegd geen zorgen maken. 10 min later heb ik email ontvangen " jouw huidig internet 556 aan aansluting eind 18 april. Overgenomen bij andere probider" en meteen "gefeliciteerd met je aansluting klant nummer met 547 ".
Ik heb weer gebeld en de meneer zei dat hij heeft weer geregeld. En email ontvangen 556 opzeggen is geannuleerde. En nog een email abonnement met 547 is beëindigd 18 april.
Dan moet ik 2 abonnement betalen?
Ik heb meer dan 6 keer gebeld en gehoord elke keer dat overnemen abonnement 547 is goed opgezegd. Maar kijkmaar wat gebeurt nu.
Ik heb geen vertouw meer met kpn klant service system.
Ik zie nog steeds 2 abonnement op mijn adres "mijn kpn" site.
Eerst fout punt was 2 bestelling op 1 adres.
2de fout punt was ik heb gebeld en gevraagd bestelling 547 opzeggen. Iedereen zei dat dat goed geregeld. Maar nog steeds door.
Moet ik deze bestelling 547 tot 18 april betalen? 2 abonnement in 1 adres?