Skip to main content

Ik heb thuis  internet  besteld 3 mart op de website. Ik heb geen bevestiging email gekregen dus gebeld 5 mart. De mevrouw op de telefoon zei dat zij geen bestelling gevonden. Zij zei het geannuleerd  was. Zij zei ik moet nieuwe bestellen door haar. Ik heb dat gedaan. Dus 6 mei heb ik nieuwe internet aansluiting met klant nummer 556 . 1 week later heb ik email ontvangen " andere provider vroeg ons je overstapt.  Als jij dat niet wilt belt ons ". Ik heb gebeld en gehoord de bestelling  van 3 mart was  geactiveerd.  De meneer laat mij weten mijn huidig  klant nummer 556 en nieuwe klantnummer 547  en  ik moet zelf  bellen 08000402  en  te vragen overnemen opzeggen.  Ik heb dat gedaan 11 mart. Daarna email ontvangen "afspraak bevestiging voor monteur 19 mart" ik heb weer gebeld en uitgelegd  dat   de  nieuwe bestelling 547  is geannuleerde.  Elke keer  hebben de mensen op de telefoon heel duidelijke gezegd " klant nummer eind 547 is goed opgezegd. Maak je geen zorgen. 2 aansluting in 1 adres is niet mogelijk"  

Maar ik heb nieuwe apparatuur  pakket ontvangen 14 mart. Ik heb weigerde om te ontvangen op de deur. En weer gebeld. De mevrouw  op de telefoon zei " goed gedaan. Het duurt tijd om te opzeggen systeem vandaar maar goed geregeld.  Maak je geen zorgen"

 

Vanochtend heb ik geen internet verbinding . Ik heb gezien mijn kpn ,gevonden heb ik 2 abonnement. En gebeld en gehoord klant nummer 547 is goed opgezegd geen zorgen maken.  10 min later heb ik email ontvangen " jouw huidig  internet 556 aan aansluting eind 18 april. Overgenomen bij andere probider" en meteen "gefeliciteerd  met je aansluting klant nummer met 547 ". 

Ik heb weer gebeld en de meneer zei dat hij heeft weer geregeld. En email ontvangen 556 opzeggen is geannuleerde.  En nog een email  abonnement met  547 is   beëindigd 18 april.  

 

Dan moet ik 2 abonnement betalen? 

Ik heb meer dan 6 keer gebeld en gehoord elke keer dat  overnemen abonnement 547 is goed opgezegd.  Maar kijkmaar wat gebeurt nu. 

Ik heb geen vertouw meer met kpn  klant service system. 

 

Ik zie nog steeds 2 abonnement  op mijn adres "mijn kpn" site. 

 

Eerst fout punt was  2 bestelling op 1 adres. 

2de fout punt was ik heb gebeld en gevraagd bestelling 547 opzeggen. Iedereen zei dat dat goed geregeld.  Maar nog steeds door. 

Moet ik deze bestelling 547 tot 18 april betalen? 2 abonnement  in 1 adres?

 

 

Welkom op de community @Jjmom, wat een verwarrende situatie met 2 abonnementen tegelijkertijd. Ik kan me goed voorstellen dat je daar duidelijkheid over wilt hebben. Ik weet niet of ik je dat kan geven, op je profiel staan geen gegevens waardoor ik niets kan inzien. Bij dit soort situaties is het het beste om ons te bellen op 0800-0402. Zeker als je nu helemaal geen verbinding hebt is dat het beste, dat is de snelste weg.


Bedankt voor uw reactie. Ik heb de nieuwe abonnement  opzegging email ontvangen gisteren maar de beëindigen datum is 18 april. Dat is onacceptabel. Omdat ik hem al 12 maart telefonische opzegging  gevraagd. En 13 maart weer gebeld en dubbel check gedaan. 

 Ik heb geen modem apparatuur van deze abonnement thuis  dus dat aansluting kan niet mogelijk.

 

Maar waarom moet ik betalen nooit geconnecteerd en al opgezegd bestelling?  Dat is echte raaaaaaaaar.

Ik heb net gebeld  en gehoord , aansluiten datum was 19 maart en opzeg datum is 19 maart maar ze kan niet beëindigen datum 18april  aanpassen. Omdat dat is 1 maand opzegging termijn. 

Dit is dubbel bestled i.v.m. slechte kpn systeem. En opzegging was ook iets mis gegaan.  Zonder apparatuur  zonder aansluting ... ik ga even ergens  zoeken en juridische  advies vragen. 


Ik zie dat het ene abonnement geannuleerd is en het andere inderdaad een opzegging klaar heft staan voor april. Het is me niet duidelijk waarom dat abonnement wordt stopgezet, waarom er geen apparatuur is opgestuurd om op die manier het abonnement alsnog bruikbaar te proberen te maken. Misschien speelt er iets wat voor mij niet te zien is. Is dat telefonisch niet verder uitgelegd? Dat blijft de beste manier in dit geval om de situatie te bekijken.


Reageer