Skip to main content

Ik ga een kantoorruimte huren in een bedrijfverzamelpand en heb daarvoor een internet aansluiting nodig. Met de postcode check kan ik een internetabonnement afsluiten, maar hoe zorg ik ervoor dat de aansluiting alleen bij mijn kantoorruimte actief is? Wil liever niet dat de rest van het pand meelift. ;)

Is er een apart huisnummer voor uw ruimte? Weet u waar de aansluiting binnenkomt?


Geen apart huisnummer en weet ook niet waar de aansluiting binnenkomt. Er zitten meerdere bedrijven in het pand, en ga ervan uit dat ieder bedrijf zijn eigen internet aansluiting heeft.


Geen apart huisnummer en weet ook niet waar de aansluiting binnenkomt. Er zitten meerdere bedrijven in het pand, en ga ervan uit dat ieder bedrijf zijn eigen internet aansluiting heeft.

Als er geen apart huisnummer is, dan is er ook geen aparte internet aansluiting. Heeft u ook echt geen aparte toevoeging achter het huisnummer ofzo? Neem contact op met de beheerder van het gebouw. Misschien is internet centraal geregeld. En anders moet u op de hotspot van uw mobiel werken.


Mag ik vragen, is het het (onderdeel van) een oud pand, zo ja dan zal er ooit wel een telefoon zijn geweest en is de lijn nog ergens.
Of is het een nieuw pand ? En is er bij de bouw geen internet kabel voorzien.

Zoals ik al eerder schreef in een soortgelijke vraag :

 


En al weer een vraag beantwoord, nou ja . . .  ( Wie deed dat ?)

Ben je nog wat wijzer geworden ondertussen @brovisuals  ?


En al weer een vraag beantwoord, nou ja . . .  ( Wie deed dat ?)

Ben je nog wat wijzer geworden ondertussen @brovisuals  ?

Goedemorgen @KeesYagi, ik ben zo vrij geweest om jouw antwoord als 'best answer' te markeren. Reden; omdat in jouw bericht de juiste link staat hoe je een internetaansluiting voor een bedrijfspand aan kunt vragen! En dat is ook handige informatie voor iemand met een soortgelijke vraag. 


Goedemorgen @KeesYagi, ik ben zo vrij geweest om jouw antwoord als 'best answer' te markeren. Reden; omdat in jouw bericht de juiste link staat hoe je een internetaansluiting voor een bedrijfspand aan kunt vragen! 

Doelt u dan op http://mijnaansluitng.nl? Dat lukt alleen als de kantoorruimte een eigen huisnummer heeft. En dat heeft die niet schreef @brovisuals.

Geen apart huisnummer ...

 


Goedemorgen @KeesYagi, ik ben zo vrij geweest om jouw antwoord als 'best answer' te markeren. Reden; omdat in jouw bericht de juiste link staat hoe je een internetaansluiting voor een bedrijfspand aan kunt vragen! 

Doelt u dan op http://mijnaansluitng.nl? Dat lukt alleen als de kantoorruimte een eigen huisnummer heeft. En dat heeft die niet schreef @brovisuals.

Geen apart huisnummer ...

 

Begrijp ik @Nick83! Het 'best answer' is soms een wat lastige afweging om te maken. Voor de topicstarter zelf is dit misschien niet meteen het beste antwoord omdat hij inderdaad geen apart huisnummer heeft. Maar voor mensen die een soortgelijke vraag hebben en via Google op ons Forum terechtkomen, is deze link wel heel erg handig omdat hier alles wordt beschreven (mits een eigen huisnummer natuurlijk). Dat is dus ook de reden dat ik het desbetreffende bericht als 'best answer' heb gemarkeerd. 


En al weer een vraag beantwoord, nou ja . . .  ( Wie deed dat ?)

Ben je nog wat wijzer geworden ondertussen @brovisuals  ?

Dank voor het meedenken Kees! Inmiddels wijzer geworden, op verzoek regelt de verhuurder een aansluiting via Blackgate Telecom.


Geen idee of het om koper of glas gaat ?
Bij mijn vorige werk (ook een bedrijfsverzamelgbeouw met één huisnummer) hadden we een 'grotere’ kabel in het ISRA-punt zitten met daarop meerdere aders.

Hierdoor konden meerdere lijnen aangelegd worden en vervolgens via patchkast doorgezet worden naar de afzonderlijke gebruikers naar de diverse gebruikers en deze gebruikers/bedrijven kregen zelf de rekening van KPN.

Donald


Geen idee of het om koper of glas gaat ?
Bij mijn vorige werk (ook een bedrijfsverzamelgbeouw met één huisnummer) hadden we een 'grotere’ kabel in het ISRA-punt zitten met daarop meerdere aders.

Hierdoor konden meerdere lijnen aangelegd worden en vervolgens via patchkast doorgezet worden naar de afzonderlijke gebruikers naar de diverse gebruikers en deze gebruikers/bedrijven kregen zelf de rekening van KPN.

Donald

Dat zal hier vast ook gebeuren, alleen zit er nu een business Centre tussen. (Dus kosten hoger waarschijnlijk) Topicstarter had in mijn ogen beter KPN EEN aan kunnen vragen, dan had er vooraf een monteur gekomen om te kijken of de aanvraag mogelijk is en waar/hoe KPN het best kan leveren.


Reageer