Skip to main content

Goedemorge,

 

ik heb internet apparat en de tv geretorneerd naar kpn.

maar ik heb gezien dat u heeft iets afgeschrrev van mijn rekening dat vindt ik niet leuk want ik heb 100 keer gebeld om de zegfen dat ik wil apparat retorneren maar niemand heeft het antwoord en volgende dag krijg ik sms waar moet ik pakket sturen ik heb het gestuurd.

nu heb thuis kpn niet want ik heb geen hoofd kpnaanaluiting daroom heb ik het terug grotrneerd en ik ben weer bij ziggo gegaan l.

ik verzoek u heel graag mijn geld terug te dtorner aub

 

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profielwillen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
 


Goedenavond inmiddels en welkom op het forum! Bedankt voor het aanvullen van je profiel. :slight_smile:  Ik zie dat je vanmiddag telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega de bestelling heeft geannuleerd. De opzegging is dus geregeld. 

De factuur die je hebt ontvangen is op 13 december verschenen, toen was er nog geen annulering doorgegeven. Op de slotfactuur krijg je het teveel betaalde geld weer terug, dat zal rond 13 januari zijn. Als je de apparatuur al terug hebt gestuurd naar ons kun je de berichten hierover negeren. Bewaar het verzendbewijs dat je hebt ontvangen wel goed, daarmee kun je aantonen dat de apparatuur retour is gegaan, mocht dit nodig zijn. 


Reageer